پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/  افتتاحیه سال تحصیلی جدید مؤسسه دارالإعلام لمدرسة اهل البیت (علیهم السلام) خوزستان و آغاز دوره نقد وهابیت سوم و چهارم

سرپرست موسسه تخصصی دارالإعلام لمدرسة اهل البیت (علیهم السلام) شعبه خوزستان گفت: رویکرد اصلی موسسه تربیت کارشناسان متخصص اثرگذار و روزآمد در جبهه مقابله با جریان های انحرافی وهابیت و سلفی گری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مراسم افتتاحیه سال تحصیلی جدید موسسه تخصصی دارالإعلام لمدرسة اهل البیت (علیهم السلام) شعبه خوزستان، شامگاه پنجشنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد طالقانی زاده، سرپرست موسسه تخصصی دارالإعلام شعبه خوزستان با تشریح فعالیت‌های این موسسه در طول ۶ سال گذشته اظهار داشت: از ابتدای شروع به کار در استان خوزستان رویکرد اصلی موسسه تربیت کارشناسان متخصص اثرگذار و روزآمد در جبهه مقابله با جریان های انحرافی وهابیت و سلفی گری است.

وی سه عرصه آموزشی، پژوهشی و تبلیغی را به عنوان عوامل اصلی تحقق این رویکرد عنوان کرد و به تشریح این سه عرصه پرداخت.

سرپرست موسسه دارالإعلام لمدرسة اهل البیت (علیهم السلام) خوزستان افزود: در عرصه آموزش، برنامه هایی تدوین شده که دانش پژوه در طول چهار نیمسال تحصیلی با سرفصل های مطرح در این زمینه تسلط پیدا کرده و موظف به تلخیص کتب مهم در این زمینه و نگارش مقاله و همچنین ارائه کنفرانس های علمی می باشد.

طالقانی زاده خاطرنشان کرد: برگزاری نشست های علمی، جلسه نقد کتاب، آشنایی با مهارت های پژوهشی، دسترسی به منابع دست اول و کتب و مقالات به روز و همراهی اساتید جهت نگارش رساله علمی پایان دوره، از برنامه هایی است که در عرصه پژوهشی برای دانش پژوهان تدوین شده است.

وی عنوان کرد: عرصه دیگری که نقشی مهم و تاثیرگذار ایفا می کند، حوزه تبلیغی است که سعی شده بستری مناسب برای تمامی پژوهشگران فراهم شود که بتوانند هم در عرصه تبلیغ میدانی و نیز در عرصه تبلیغ مجازی مواجهه از نزدیک داشته باشند.

سرپرست موسسه دارالاعلام لمدرسة اهل البیت(ع) خوزستان در پایان ضمن تشکر از حضور مسئولان استانی، دانش آموختگان و دانش پژوهان موسسه در مراسم افتتاحیه، آمادگی موسسه را جهت همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر با دیگر مجموعه های فعال در استان اعلام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha