یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
1

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نواب گفت: شخصیت امام خمینی(ع) به عنوان یکی الگوی جامع به طلاب معرفی شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب، در مراسم آغاز رسمی دروس حوزه علمیه مدینة العلم صاحب الزمان (عج) شهرضا، اظهار داشت: امروزه باید شخصیت امام خمینی(ره) به عنوان یکی الگوی جامع برای طلاب معرفی شود.

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت گفت: اخلاص مهم ترین شاخصه امام راحل است به گونه ای که محور تمام اعمال و رفتار آن بزرگوار بود. نظم، ثبات قدم و ولایت پذیری از دیگر شاخصه هایی بود که حجت الاسلام و المسلمین نواب به آن اشاره کرد.

وی با اشاره به رفتار غیر اخلاقی پلیس عربستان با زائر ایرانی که در مکه با عکس حاج قاسم سلیمانی دستگیر شده بود، افزود: مقامات عربستانی مجبور به آزادی وی شدند و کشور بدون پرداخت هیچ هزینه ای ایشان را آزاد نمود.

در ادامه این مراسم با هدف پاسداشت تلاش های نیروی انتظامی از سوی جامعه روحانیت شهرضا از فرماندهی انتظامی شهرستان تقدیر به عمل آمد. در ابتدای این مراسم حجت الاسلام صالح، مدیر مدینة العلم صاحب الزمان(ع) شهرضا به ارائه گزارشی در مورد فعالیت های این مدرسه پرداخت.

وی افزود: طرح تابستانه مدینه العلم امسال به صورت کشوری برگزار و حدود ۶۰۰ طلبه در آن شرکت کردند. مدینة العلم صاحب الزمان(عج) شهرضا در سال تحصیلی جاری دارای ۱۶۰ طلبه است که در سطح مقدمات و عالی مشغول به تحصیل می باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha