دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
صومعه سرا

حوزه/ سرهنگ عزیزی در بین طلاب و کادر مدرسه علمیه فاطمیه صومعه‌سرا گفت: دشمن در هر شرایطی به باورها و اعتقادات مردم ضربه می‌زند و یکی از وظایف اصلی خواص انقلابی، تبیین و روشنگری ماهیت فتنه‌هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از رشت، مهدی عزیزی معاون سیاسی سپاه قدس گیلان در نشستی که با موضوع بررسی حوادث اخیر در کشور و با حضور اساتید، کادر و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه صومعه‌سرا برگزار شد گفت: دشمن در هر شرایطی به باورها و اعتقادات مردم ضربه می‌زند و یکی از وظایف اصلی خواص انقلابی، تبیین و روشنگری ماهیت فتنه‌هاست.

وی افزود: دشمن در طول بیش از چهار دهه همواره به‌طرق مختلف در حال فتنه‌افکنی و شبهه‌پراکنی برای براندازی جمهوری اسلامی بوده است وبا توطئه‌های خصمانه خود در تلاشی مذبوحانه برای نابودی انقلاب اسلامی ایران بوده است.

عزیزی خاطر نشان کرد: در برهه‌ای قرار گرفته‌ایم که دشمن از هرسو به کشور هجوم آورده و با سوءاستفاده از بی‌بصیرتی وعدم آگاهی برخی از خواص و مردم اقدام به فتنه‌افکنی و آشوب و اغتشاش در برخی از شهرها نموده است، لذا اهمیت بصیرت‌افزایی و روشنگری از سوی طلاب و حوزه‌های علمیه بیش از هر زمانی نمود پیدا کرده‌است.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان تصریح کرد: طلاب و مبلغان وظیفه تبیین و روشنگری و تبلیغ در جامعه را برعهده دارند، شایسته است در این میدان وارد شوند و با قوت و قدرت بیشتری در راستای خنثی‌سازی فتنه‌ها گام بردارند، زیرا اغتشاشات اخیر دنباله‌رو فتنه ۸۸ است لکن این‌بار با سوءاستفاده از احساسات و عواطف انسانی و پر رنگ کردن نقش زنان درآن و بکارگیری جوانان و نوجوانانی که وجودشان سراسر از هیجانات است و تحت تاثیر همین هیجانات کاذب اقدام به آشوب و تخریب اموال و تعرض به جان مردم کرده‌اند.

عزیزی در پایان گفت: این انقلاب ثمره خون شهیدانی است که با فداکاری و گذشتن از جان و مال خود در راه اعتلای آن از هیچ کوششی دریغ نکردند و اکنون وظیفه ماست که باروشنگری وتبیین واقعیت‌ها در حفظ و اتصال آن به قیام امام مهدی عجل‌الله تعالی فرجه قدم برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha