چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه رمز و راز موفقیت و تداوم انقلاب اسلامی ایران در گرو وحدت و همدلی و انسجام مردم و گروه های انقلابی است، گفت: راهبرد اصلی دشمن اختلاف افکنی است که باید با جهاد تبیین و اندیشه ورزی به مصاف دشمن برویم .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، شامگاه دوشنبه در اجتماع مردم انقلابی خرم آباد در مصلای الغدیر شهرستان، با تبریک هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد باسعادت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) بیان کرد: مسلمانان باید با وحدت و همدلی توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه مردم بصیر، انقلابی و غیور ایران اسلامی صف خود را از اغتشاشگران و عوامل فتنه جدا کرده اند، افزود: مردم انقلابی و ولایی تا پای جان وفادار به آرمان ها و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه دشمن ایران اسلامی چشم دیدن موفقیت روز افزون ایران را در عرصه های گوناگون ندارند، افزود: دشمنان با ارزش های دینی و انقلابی نظام مشکل دارند و به دنبال بهانه برای ایجاد ناامنی ،اغتشاش و تفرقه در بین مردم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی با توکل به خدا، پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اتحاد و همدلی توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کنند، خاطرنشان کرد: مردم ولایی و انقلابی ایران با بصیرت و هوشیاری راهبرد جدید دشمن را برای تضعیف اهداف نظام شکست خواهند داد.

وی با بیان اینکه رمز و راز موفقیت و تداوم انقلاب اسلامی ایران در گرو وحدت و همدلی و انسجام مردم و گروه های انقلابی است، گفت: راهبرد اصلی دشمن اختلاف افکنی است که باید با جهاد تبیین و اندیشه ورزی به مصاف دشمن برویم .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه مردم قدردان خدمات نیروهای انتظامی و نظامی هستند، افزود: نیروهای انتظامی و نظامی حافظ جان، مال و امنیت جامعه هستند و به مردم خدمت رسانی می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha