جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضور مبلغان اعزامی از جمهوری اسلامی ایران در بین شیعیان و دلباختگان اهل البیت (ع) مادگاسکار

حوزه/ به دعوت شیعیان شهر آنتاناناریو کشور ماداگاسکار و با هماهنگی آستان قدس رضوی دو تن از مبلغان ایرانی در مسجد بزرگ شیعیان آنتاناناریو حضور یافتند و به بیان معارف اهل بیت پرداختند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، به دعوت شیعیان شهر آنتاناناریو کشور ماداگاسکار و به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) حجت الاسلام محسن اسدی موحد و حجت الاسلام محمود رضاوندی با هماهنگی معاونت علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسجد بزرگ شیعیان به بیان سخنرانی و قرائت زیارت امین الله و صلوات خاصه امام رضا ع پرداختند.

در این مجلس عزادرای که با حضور جمع کثیری از دلباختگان و شیفتگان و محبین اهل بیت(ع) برگزار شد سخنرانان با بیان فضائل زیارت حضرت امام رضا(ع) و فعالیت های گسترده اما حسن عسکری (ع) در معرفی امام زمان (عج) ومعرفی زندگی نامه آن امام همام پرداختند.

در این مراسم ضمن قرائت زیارت امین الله و صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) شیعیان و محبین حضرت امام رضا (ع) خود را به پرچم گنبد بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الححج تبرک نمودند و در پایان نیز کتیبه اهدایی از حرم مطهر رضوی به همراه هدایای تبرکی به شیعیان اهدا گردید .

حضور مبلغان اعزامی از  ایران در جمع شیعیان ماداگاسکار +عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha