شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 1047614
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
صفایی

نشان مرزبانی از سوی سردار گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا به حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری اعطا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر،حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در رزمایش دریایی محمد رسول‌الله در بوشهر گفت: در عرصه مرزداری نگاه جمهوری اسلامی ایران این است که مردم مناطق مرزی اولین مرزداران نظام هستند و نیروهای مرزبانی با پشتیبانی مردم همیشه در صحنه حدود مرزی کشور توانسته‌است قدرتی در حوزه مرزبانی ایجاد کند که هیچ کشوری نمی‌تواند به خود اجازه تعرض به مرزهای ایران داشته باشد و در صورت چنین اشتباهی با قدرت تمام با آنها مبارزه می‌شود.

امام‌جمعه بوشهر افزود: حریم کشور اسلامی و انقلابی ایران دارای استحکامی بی نظیر بر اساس دانش مرزداری، مدیریت بالای ستادی، برخورداری از توانمندی در عرصه تجهیزات و قدرت بالای میدانی است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: اقتدار در عرصه مرزبانی و مرزداری از مؤلفه‌های قدرت نظام است که در عرصه‌های مختلف شاهد این اقتدار هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: مردم استان بوشهر با تمام وجود در کنار نیروهای مسلح مرزبانی شایسته برای نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی بیان کرد: جهان استکبار برای حفظ حیات خود به مرزهای کشورهای مستقل تهاجماتی می‌کند تا اگر بتواند نفوذی داشته باشد که باید بداند ایران اسلامی آنچنان قوی است که به هیچ صورت این تهاجمات تأثیری روی کشور ما نخواهد داشت.

صفایی بوشهری افزود: جهان استکبار با تمام توان خود در عرصه رسانه‌ای و با همکاری نیروهای خارجی و داخلی خود تحرکاتی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد ولی در قدرت نظام ما تأثیری نخواهند داشت.

وی گفت: کشورهایی که چشم به بازداشتن ایران از دستیابی به تمدن و پیشرفت دارند بدانند که ایران هر روز قوی‌تر و مقتدرتر در صحنه است و در پرتو حضور مردم، مدیریت رهبری معظم انقلاب اسلامی و توان نیروهای مسلح در هر روز به پیشرفت خود می‌افزاید.

در این آیین از کتاب شهدای مرزبانی استان بوشهر رونمایی و همچنین لوح تقدیر و نشان مرزبانی از سوی سردار گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا به حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری اعطا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha