یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
مرتضی مطیعی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌ و المسلمین مطیعی گفت: گلایه هایی از فرآیند تغییر مدیران وجود دارد که باید شأن و عزت افراد حفظ و شخصیت مومن را تکریم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان در نشستی با مدیران پیشین و جدید آموزش و پرورش استان سمنان گفت: موضوع آموزش و پرورش و همچنین آموزش عالی از موضوعات اساسی و از ارکان فرهنگی هستند که با توجه به جامعه گسترده، نسبت به آنها دغدغه جدی دارم.

مطیعی تصریح کرد: از زحمات آقای شاه حسینی که در مدت مسئولیت خود تلاش‌های زیادی کردند، تشکر می کنم.

وی خاطرنشان کرد: در این میان گلایه هایی از فرآیند تغییر مدیران وجود دارد که بیشتر به وزارت برمی‌گردد؛ باید شأن و عزت افراد را حفظ و شخصیت مومن را تکریم کرد.

نماینده ولی فقیه سمنان تأکید کرد: متأسفانه پس از تغییر دولت، آموزش و پرورش استان وضعیت بسامانی نداشت و تا مدت ها مدیریت آن بلاتکلیف بود.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین مطیعی گفت: نهادهای فرهنگی از جمله آموزش و پرورش بازوان نماینده ولی فقیه هستند و برنامه های زیربنایی فرهنگی از آموزش و پرورش آغاز می شود.

وی افزود: لازم است نسبت به افراد یا گروهی که قصد اعمال نظر شخصی و جناحی دارند حساس و مراقب بود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: همواره باید منویات مقام معظم رهبری در خصوص آموزش و پرورش را مدنظر داشت و اهتمام لازم نسبت به وظیفه اصلی آموزش و پرورش یعنی هدایت و تربیت وجود داشته باشد.

وی افزود: هجمه های فرهنگی به ذهن و افکار و عقاید جوانان بسیار زیاد است و مقابله با آن تلاش بیشتر مدیران مربوطه را می‌طلبد.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین مطیعی در پایان گفت: بدنه آموزش و پرورش استان سطح فرهنگی بالایی دارد و دغدغه های این قشر باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha