شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
ناصر رفیعی

حوزه/ عضو هیئت علمی جامعة المصطفی، فیلمنامه نمایش بزرگ «فصل شیدایی» را برگرفته شده از آیات و روایات معتبر دانست و گفت: محتوای این نمایش، جذاب و ارزشمند بود و نشان می‌داد که پشت این اثر هنری کار علمی و پژوهشی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در حاشیه بازدید از نمایش بزرگ «فصل شیدایی» طی سخنانی اظهار داشت: امشب به همراه خانواده‌ام به تماشای این نمایش آمدیم، محتوای نمایش بسیار قوی و زیبا بود که باعث شد در زمان ۲ ساعته احساس خستگی نکنیم.

وی افزود: معمولاً در تئاتر بعد از گذشته ۳۰ دقیقه حوصله تماشاگر سر می‌رود اما فصل شیدایی با جلوه‌های ویژه صوتی و تصویری و روایت زیبای راوی باعث شده که همه تماشاگران تا لحظه آخر با اشتیاق این اثر فاخر را تماشا کنند.

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی تصریح کرد: این نمایش از نظر قرآنی و روایات دارای محتوای ارزشمند بود و نشان می‌داد که از منابع درست اسلامی و شیعی برگرفته شده و ثابت شد پشت این اثر هنری، مباحث علمی مطرح است.

وی ادامه داد: آن‌طور که مشخص بود هدف از اجرای نمایش «فصل شیدایی» آشنایی بینندگان با اهم تاریخ پیامبران و اهل بیت (علیهم‌السلام) است چون عمده قصه‌ها از آیات و روایات مربوط به ائمه(ع) الگوبرداری شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به دوستانی که در سازمان هنری رسانه‌ای اوج زحمت تولید این نمایش را کشیدند خداقوت می‌گویم و امیدوارم تولید این دست آثار ادامه پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha