دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ثبت نام دوره مطالعاتی آثار آیت الله مصباح یزدی

حوزه/ ثبت نام دوره مطالعاتی آثار آیت الله مصباح یزدی ویژه طلاب سطح یک و سطح دو تا پنجم آبان ماه از طریق مراجعه به سامانه پیشخوان حوزه امکان پذیر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ثبت نام دوره مطالعاتی آثار آیت الله مصباح یزدی ویژه طلاب سطح یک وسطح دو تا پنجم آبان ماه از طریق مراجعه به سامانه پیشخوان حوزه به نشانیlogin.ismc.ir امکان پذیر است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.login.ismc.ir مراجعه کرده یا با شماره ۰۲۵۳۳۱۳۳۶۱۰تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد یونس IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 1
    بنده فکر استاد عزیز ایه الله مصباح یزدی (رح) را خیلی دنبال هستم انشالله با فکر ایشان مستفیض شویم و فهم و بصیرت پیدا کنم و بروم در کشور خودمان تبلیغ کنم ... انشالله....
  • ه CA ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 1
    حاج حسین یکتا گفتند جمعه جمعه رفتنیها شد... جمعه رفتنی های قاسم و مصباح و فخری زاده. و که، احتمالا، دارد جمعه آمدن ها هم نزدیک میشود! بیا جون من بیا، بیا یارت میشم! هوادارت میشم، گرفتارت میشم! پیروزی به وسیله ما و از آن ماست، و روبه روی دروازه زمان، فریاد میزنیم ... به فریاد ما برس، به فریاد فلسطين برس، بشتاب ... خوشا به حال فرزندان ایران و امام که تو حزب خدایی مصباح ثبت نام میکنند و از این آثار و مجموعه شفابخش بهره مند میشوند. مصباح ما گفتند بریم به زیارت مادرمان حضرت فاطمه (ع)! در این زیارت، آیت الله حسینی بوشهری در خطبه نماز جمعه ۲۲ مهر که در مصلای قدس قم برگزار شد بیان کردند: کسانی که تو حزب شیطان ثبت نام کردند، نه تو حزب الله ثبت نام کردند، اینها هم تو دنیا خسارت میبینند و هم در آخرت. یکی از آثار و پیامدهای گناه این است که انسان از ولایت الله خارج می شود و تحت ولایت طاغوت و شیطان قرار می گیرد ... اسْتَحْوَذَ عَلَيْهِمُ الشَّيْطَانُ فَأَنْسَاهُمْ ذِكْرَ اللَّهِ أُولَئِكَ حِزْبُ الشَّيْطَانِ أَلَا إِنَّ حِزْبَ الشَّيْطَانِ هُمُ الْخَاسِرُونَ. آقا جان! ما در خارج ایران هستیم ولی ان شاء الله از ولایت الله خارج نیستیم! ان شاء الله در داخل ولایت هستیم. ''من دخل حصني أمن''. ما هم باید خدا را به صورت حیرت انگیزی ببینیم! خیلی ها امام را نمیبینند. خیلی ها قاسم را نمیبینند. امام میگوید غضوا أبصاركم ترون العجائب. أَمْ حَسِبْتَ أَنَّ أَصْحَـٰبَ ٱلْكَهْفِ وَٱلرَّقِيمِ كَانُوا۟ مِنْ ءَايَـٰتِنَا عَجَبًا.
  • علی قنبری زاد IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 0
    برنامه خوب و جامعی است