یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
دشتی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: اغتشاش های اخیر اقدامی برنامه‌ریزی شده بود چون همه مخالفان انقلاب اسلامی در یک فضای زمانی مشترک، آتش بیار معرکه شده‌ و یک جنگ ترکیبی تمام عیار را علیه ایران آغاز کرده‌اند.

حجت الاسلام حسین دشتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی مناطق کشور گفت: در اغتشاش های اخیر نظام استکبار، عربستان سعودی و جریان‌های ضد انقلاب مانند منافقین، کومله و سلطنت‌طلبان همگی برای مقابله با نظام اسلامی همدست شده اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: اغتشاش های اخیر اقدامی برنامه‌ریزی شده بود چون همه مخالفان انقلاب اسلامی در یک فضای زمانی مشترک، آتش بیار معرکه شده‌ و یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه انقلاب اسلامی آغاز کرده‌اند.

حجت الاسلام دشتی با تاکید براینکه اعتراض‌ها نباید زمینه‌ساز اغتشاش و هرج و مرج شود اظهار داشت: معترضان به مسائل مختلف باید با بصیرت باشند تا اعتراض آنها، زمینه اغتشاش را فراهم نکند چون اگر اعتراضی زمینه اغتشاش، تضعیف نظام و هرج و مرج را فراهم کند حتی اگر بحق باشد، قابل قبول نیست و حرام است.

حجت الاسلام دشتی با تاکید براینکه پذیرفتن حکومت دینی باید در مسائل سیاسی مورد توجه باشد گفت: افرادی وجود دارند که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، وجود دین در حاکمیت جامعه را پذیرفتند اما امروز پشیمان هستند و حاکمیت اسلام و حکومت دینی را قبول ندارند.

وی با بیان اینکه پذیرش ولایت و رهبریت یک فقیه و مجتهد در جامعه اسلامی از دیگر بدیهیاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: اگر مردمی نظام دینی را برای جامعه خود انتخاب کردند، نیاز است رهبریت دینی نیز وجود داشته باشد.

حجت الاسلام دشتی ادامه داد: اسلامی بودن یک نظام به منزله وجود نداشتن اختلاس، فساد و ظلم در آن نیست، بلکه آنچه منشأ اسلامی بودن نظام است آن که مردم ما نظام طاغوت را از بین بردند، یک فقیه را به عنوان رهبر انتخاب و قانون‌های مخالف اسلام را از بین بردند.

وی گفت: امروز کسی را بهتر از رهبر معظم انقلاب برای رهبری نظام اسلامی در هیچ کجای دنیا سراغ نداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha