شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عکس

حوزه/ نمایش فصل شیدایی در این چند شب اثر زیادی بر روی اقشار مختلف گذاشته است و هرچه جلوتر که می‌رود بر تعداد تماشاگران اضافه می‌شود، وقتی به افراد تماشاگر توجه می‌کنیم از هر سنی حضور دارند و با توجه به اینکه مفاهیم نمایش به زبان رسا بیان می‌شود از کودکان تا بزرگسالان با دقت و لذت به تماشا می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری حوزه؛ نمایش فصل شیدایی در این چند شب اثر زیادی بر روی اقشار مختلف گذاشته است و هرچه جلوتر که می‌رود بر تعداد تماشاگران اضافه می‌شود، وقتی به افراد تماشاگر توجه می‌کنیم از هر سنی حضور دارند و با توجه به اینکه مفاهیم نمایش به زبان رسا بیان می‌شود از کودکان تا بزرگسالان با دقت و لذت به تماشا می‌پردازند.، آثار فاخری همچون نمایش «فصل شیدایی» تاثیر مثبتی در جامعه و فرهنگ اسلامی دارد.

حجت‌الاسلام علی‌رضا صادقی واعظ نویسنده کتاب مقتل الزهرا(ع) و مقتل الحسین (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه پس از بازدید از نمایش «فصل شیدایی» اظهار کرد: این نمایش از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار داشت و مافوق تصورات من بود، محتوای نمایش فصل شیدایی از روایات و متون دقیق و درست شیعی برگرفته شده و تحریفی صورت نگرفته بود.


وی افزود: نمایش فصل شیدایی در این چند شب اثر زیادی بر روی اقشار مختلف گذاشته است و هرچه جلوتر که می‌رود بر تعداد تماشاگران اضافه می‌شود، وقتی به افراد تماشاگر توجه می‌کنیم از هر سنی حضور دارند و با توجه به اینکه مفاهیم نمایش به زبان رسا بیان می‌شود از کودکان تا بزرگسالان با دقت و لذت به تماشا می‌پردازند.

صادقی واعظ بیان کرد: یکی از دلایلی که باعث شده نمایش «فصل شیدایی» مورد استقبال این تعداد از تماشاگر قرار بگیرد، مدون و سلسه‌ای بودن محتوای نمایش است که باعث سر درگم بودن مخاطب نمی‌شود و افراد در پرده‌های متوالی آثار را تماشا می‌کنند.

سخنران حرم بانوی کرامت خاطرنشان کرد: به نظرم تمام ابزارها و اتفاقاتی که می‌شد برای جذاب بودن نمایش مورد استفاده قرار داد، در نمایش «فصل شیدایی» به کار برده شده بود، انفجارهای مربوط به دفاع مقدس، افکت‌های تصویری و صوتی و دکور جذاب و دیگر ابزار روی صحنه جذابیت اثر را دو چندان کرده بود.

وی با اشاره به کارنامه سازمان هنری رسانه‌ای اوج گفت: این سازمان در سال‌های اخیر در تولید آثار درخشان و تأثیرگذار به عنوان یک نهاد انقلابی پیش‌گام بوده است و بارها این موضوع ثابت شده که مسئولان سازمان هنری رسانه‌ای اوج به دنبال تولید آثار ماندگار مانند نمایش «فصل شیدایی» هستند.

حجت الاسلام صادقی واعظ در پایان افزود: فرهنگ ما نیازمند محتواهای ارزشمند است و امروز در کشور به آثار با محتوای فاخری همچون نمایش «فصل شیدایی» نیاز داریم و در این سال‌ها کمبود این آثار تاثیر منفی گذاشته است، امیدوارم مسئولین از مجموعه‌هایی که تأثیر مثبت روی فرهنگ جامعه دارند حمایت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha