شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
یزدان جمشیدی

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان سمنان گفت: پایین بودن سطح مطالعه در کشور ما ناشی از ناآشنایی و عادت نداشتن به مطالعه از دوران کودکی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام یزدان جمشیدی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان سمنان با محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، باهدف گسترش همکاری‌های مشترک، دیدار و گفت‌وگو کرد.

طاهریان ضمن خیر مقدم با تأکید بر معرفی و ترویج کتاب و کتابخوانی توسط طلاب و روحانیون در میان مردم، تصریح کرد: هر یک از ما به عنوان خادمین فرهنگ باید تمام توان خود را برای معرفی و ترویج فرهنگ کتابخوانی و همچنین همگانی کردن آن در بین آحاد ملت بکار گیریم .

در ادامه حجت‌الاسلام جمشیدی، مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان سمنان با اشاره به اهمیت کتاب، اظهار کرد: مخاطب شناسی موضوع مهمی است، چراکه باید طبق سلیقه مخاطب برنامه‌ریزی و تولید محتوا داشته باشیم.

وی با اشاره به پایین بودن سطح مطالعه در کشور آن را ناشی از ناآشنایی و عادت نداشتن به مطالعه از دوران کودکی دانست .

حجت‌الاسلام جمشیدی یکی از رسالت‌های فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌ علمیه را ترویج فرهنگ کتابخوانی دانست و بر افزایش همکاری‌های مشترک علمی، فرهنگی و آموزشی و بهره‌گیری از امکانات و توانمندی‌های طرفین در زمینه‌های مرتبط تأکید کرد.

در پایان این نشست حجت‌الاسلام جمشیدی از بخش های مختلف کتابخانه مرکزی سمنان بازدید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha