پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
مراسم عقد

حوزه/ پنج نفر از طلاب جامعةالزهرا علیهاالسلام در یادمان شهدای گمنام این مجموعه علمی پیمان زناشویی می بندند.

سیده ربابه داودالموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، عنوان کرد: همزمان با ولادت با سعادت و پرخیر و برکت امام حسن عسکری علیه السلام در روز پنجشنبه ۱۲ آبان، مراسم عقد ۵ نفر از طلاب جامعةالزهرا علیهاالسلام از ساعت ۹ تا ۱۱ برگزار می شود.

وی گفت: ازدواج، سنتی آسمانی، الهی و ارزشمند است که مایه آرامش و اطمینان فرد، تحکیم بنیان خانواده و ثبات و پایداری و امنیت اجتماع می گردد و جامعةالزهرا علیهاالسلام همواره بر این مساله تاکید داشته است.

مدیر کل امور فرهنگی جامعةالزهرا علیهاالسلام ضمن دعوت از اساتید و طلاب جهت حضور در این مراسم تصریح کرد: به منظور بهره مندی از انوار شهدا و تجدید عهد ومیثاق زوج های جوان با شهداء در آغاز زندگی مشترک و همچنین تکریم امر مقدس ازدواج و فرهنگ سازی صحیح، این مراسم در جوار مزار نورانی شهدای گمنام جامعةالزهرا سلام الله علیها برگزاری می شود.

وی در پایان با اشاره به این که اداره امور خانواده طلاب در جامعةالزهرا علیهاالسلام با کمک فکری و معنوی، جوانان را در امر همسرگزینی یاری می رساند، گفت: کارشناسان امور خانواده این موسسه جهت همسان گزینی و تسهیل در ازدواج، پاسخگوی خانواده‌های متقاضی با شماره تماس ۳۲ - ۳۲۱۱۲۶۳۱ هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha