جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله رجبی

حوزه/ رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بر اهمیت ارتباط این موسسه و مرکز مدیریت حوزه های علمیه تأکید کرد و یادآور شد: ناظر به حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی، پشتیبانی علمی از نظام اسلامی و تقویت همیاری با حوزه های علمیه از مهمترین رسالت های موسسه امام خمینی(ره) است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله محمود رجبی، شامگاه امروز در مراسم عقد تفاهم نامه همکاری حوزه های علمیه و موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) که با مرکز مدیریت حوزه های علمیه که با حضور آیت الله اعرافی و جمعی از اساتید و مدیران مراکز حوزوی برگزار شد، گزارشی از فعالیت ها، رویکردهای و ظرفیت های موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی( ره) ارائه کرد.

رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی( ره) در ادامه بر اهمیت ارتباط این موسسه و مرکز مدیریت حوزه های علمیه تاکید کرد و یادآور شد: ناظر به حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی، پشتیبانی علمی از نظام اسلامی و تقویت همیاری با حوزه های علمیه از مهمترین رسالت های موسسه امام خمینی( ره )است.

وی گزارشی از رشته ها، سرفصل های و اسناد بالادستی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی( ره) ارائه کرد و خاطرنشان ساخت: تقید به لباس روحانیت و التزام به قوانین و مقررارت آموزشی حوزه های علمیه از جمله تأکیدات این موسسه به طلاب و دانش پژوهان خود است.

آیت الله رجبی در بخش پایانی سخنان خود دانش آموختگان موسسه را ظرفیتی ارزشمند برای جهت دهی به شکل گیری رویکردهای آموزشی و پژوهشی مورد نیاز تظام اسلامی و حوزه های علمیه دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha