جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بهادری جهرمی در دانشگاه قم

حوزه/ علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت امروز با حضور در سالن شیخ مفید دانشگاه قم به بررسی عملکرد دولت سیزدهم در ۱۵ ماه اخیر پرداخت و به پرسش‌ های دانشجویان پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم و دبیر هیئت دولت، سوم آبان ماه با حضور در سالن شیخ مفید دانشگاه قم به بررسی عملکرد دولت سیزدهم در ۱۵ ماه اخیر پرداخت و پرسش‌ های دانشجویان پاسخ داد.

این نشست تبیینی با حضور مسئولان دانشگاه و جمع کثیری از دانشجویان برگزار شد.

سخنگوی دولت سیزدهم در این مراسم اظهار داشت: دولت باید تلاش کند تا بتواند رشد اقتصادی در طول ده سال ادامه پیدا کند تا در این صورت بتوان مشکلاتی که از گذشته انباشته شده است برطرف شود.

وی عنوان داشت: تورم محصول نقدینگی است که باید راهکارهایی در جهت توقف رشد نقدینگی داشت که از ابتدای شروع به کار دولت این امر مورد توجه بوده است.

بهادری جهرمی با اشاره به اهمیت اجرای مردمی کردن یارانه‌ها در کشور بیان داشت: در صورتی که دولت می‌خواست روش گذشته را دنبال کند ده‌ها برابر می‌بایست میزان یارانه را بیشتر می‌کرد؛ اما در نهایت آنچه که به دست مردم می‌رسد بسیار ناچیز بود.

وی افزود: در تمامی این سال‌ها دشمنان از روش‌های مختلف از جمله تحمیل جنگ و تحریم به دنبال متوقف کردن ملت ایران و انقلاب اسلامی بودند اما بدانند که محدودیت‌ها نمی‌تواند سدی در مسیر پیش روی ملت باشد و این ملت بارها و بارها جوانه خواهد زد و اهداف خود را دنبال می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۳
    0 0
    البته یک عده هم شعار میدادند