دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید علیرضا ادیانی - عقیدتی فراجا

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: رمز موفقیت مجموعه انتظامی در همه عرصه ها و صحنه ها و تسلط یافتن بر همه آشوبها و نقشه های دشمنان معنویت گرایی و تمسک به ثقلین است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی، در هفتمین جشنواره مالک اشتر فراجا اظهار داشت: در آستانه رویارویی و مقابله همه جانبه استکبار با ملت ایران قرار گرفتیم . تلاش ها و مجاهدت‌های کارکنان خدوم انتظامی جمهوری اسلامی ایران در طول انقلاب اسلامی بی نظیر و پر ثمر بوده است.

وی تصریح کرد: امروز نظام و ملت سرافراز ایران اسلامی به وجود تک تک کارکنان مجاهد انتظامی افتخار می کنند و همه آنها برتراند چرا که همه هستی خود را کف دست گرفته و مظلومانه و مقتدرانه از ارزش های انقلاب و اسلام دفاع کردند و توطئه های مستکبرین را نقشه بر آب کردند و امنیت و آرامش را در کشور برقرار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی افزود: رمز موفقیت مجموعه انتظامی در همه عرصه ها و صحنه ها و تسلط یافتن بر همه آشوبها و نقشه های دشمنان معنویت گرایی و تمسک به ثقلین و البته کارکنان انتظامی به معنای واقعی کلمه سرباز ولایت هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز همگان معترفند که مجموعه عظیم انتظامی با بصیرت و درک درست از حوادث توانسته به مثابه خاری در چشم بدخواهان و دشمنان ملت ایران اسلامی باشند و مانند خدمتگزاری صادق و پرتلاش همه داشته های مادی و معنوی خود را به جامعه اسلامی هدیه کند. این همان مظلوم مقتدر است که سنگ می خورد اما سنگ نمی زند. قدرت دارد اما به مردم تعرض و تعدی نمی کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: اما دشمنان ملت بدانند این مجموعه مهربان و مقتدر در مقابل گردنکشی های آنان ساکت نخواهد نشست و با آشوب‌گران و مخلان نظم و امنیت با قاطعیت و شدت برخورد خواهد کرد. لذا من با اطمینان اعلام می کنم که تک تک کارکنان و مجاهدان فی سبیل الله با مجاهدت و تلاش های شبانه روزی که در همه مأموریت ها و در همه بخش های انتظامی داشتند و موجبات رضایت فرمانده معظم کل قوا و مردم عزیز را فراهم کردند برتر و شایسته‌ تقدیر و تمجیدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha