سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
نرمافزارهای نور

حوزه/ کارگاه آموزش نرم افزارهای تحقیقاتی، در مدارس علمیه شهر اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، محمد زمانی، استاد مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) در نشست برخط طلاب مدارس علمیه خواهران شهر اصفهان با موضوع آموزش نرم افزار های تحقیقاتی، توضیحاتی در مورد مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور ارائه کرد و با اشاره به برخی از تولیدات این مرکز به معرفی تعدادی از آثار از جمله نرم افزارهای جامع التفاسیر، جامع فقه اهل بیت(ع)، سیره معصومان، اخلاق اسلامی و ... پرداخت.

وی در ادامه ضمن توضیح کار با نرم‌افزار جامع‌الاحادیث، قسمت‌های مختلف این نرم‌افزار، ابزار موجود، شیوه جستجو در فهرست و متن کتب موجود را به صورت عملی به طلاب آموزش داد.

زمانی پیرامون نحوه دریافت اطلاعات، نشانه گذاری، حاشیه نویسی روی متن، رونوشت برداری از متن مورد نظر و ذخیره آن، و نیز نحوه دست یابی به مشخصات کتاب های مختلف، را تشریح کرد.

گفتنی است گروه شهید آوینی شامل مدارس علمیه فاطمة الزهرا(س) ورزنه، فاطمة الزهرا(س) نائین، نرجس خاتون(س) دولت آباد، فاطمه معصومه(س) رهنان، حضرت زینب(س) علویجه، اهل بیت(ع) ملک شهر و مرکز تخصصی نرجس خاتون(س) شاهین شهر، کارگاه با موضوع آموزش نرم افزارهای تحقیقاتی را با حضور طلاب و کارکنان برگزار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha