دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حسین طیبی فر

حوزه/ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه دشمن با ابزار رسانه به دنبال نسل کشی فکری است، گفت: مدیران باید زخم های داخلی را درمان کنند تا دشمن از آن سوء استفاده نکند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام حسین طیبی فر، ظهر جمعه در سخنرانی پایانی مراسم ۱۳ آبان ماه بیرجند اظهار کرد: ۱۳آبان همراه با سه مناسب مهم تاریخ انقلاب است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: اعتراض امام(ره) به قانون کاپیتولاسیون و تبعید امام، شهادت عده ای از دانش آموزان در جلوی دانشگاه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ این سه مناسبت تاریخ ساز انقلاب است.

آمریکا طراح اغتشاشات علیه انقلاب

طیبی فر با بیان اینکه طراحی اغتشاشات علیه انقلاب نوپا در سفارت آمریکا انجام می شد، بیان کرد: از این جهت دانشجویان پیرو خط امام(ره) سفارت آمریکا را تسخیر کردند و شرارت های استکبار را افشا کردند.

وی گفت: اسناد لانه جاسوسی خیانت بسیاری از افراد که حتی در لباس مرجعیت بودند را رسوا کرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه دشمن نسل کشی فکری را از طریق رسانه های خود دنبال می کند، ادامه داد: امپراطوری های بزرگ رسانه ای و دست نشانده های بیگانگان با موشک هایی از جنس شبهه، جوانان ما را از بین می برند.

طیبی فر گفت: آمریکا با در دست داشتن ابزار ثروت و قدرت با هر حکومت مستقل به مقابله برمی خیزد.

تقابل ما با آمریکا راهبردی است

وی با تأکید بر اینکه تقابل ما با آمریکا مبنایی و عقیدتی و راهبردی است، گفت: هدف آمریکا تسلط بر منطقه غرب آمریکا و سرکوب مقاومت ملت های مسلمان است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه تضاد ما با آمریکا فقط در یک مسئله خاص چون موضوع هسته ای نیست، بیان کرد: تضاد ما با آمریکا تضاد تمدن اسلامی با فرهنگ لیبرالیستی است.

طیبی فر با اشاره به شرارت های آمریکا علیه انقلاب اسلامی اظهار کرد: در فتنه های مختلف چون فتنه ۷۸ و ۸۸ و... از مهره های داخلی استفاده کرده و امروز نیرویی ندارد.

وی با بیان اینکه آمریکا افرادی را برای آشوب گری و فتنه گری آموزش دادند، ادامه داد: تمام افرادی که دشمن در آشوب ها جمع کرد به اندازه یک پنجم مردم انقلابی حاضر در ۱۳ آبان نبودند.

سوء استفاده دشمن از زخم های داخلی

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه دشمن از زخم ها و مشکلات داخلی سوء استفاده می کنند، گفت: مسئولین باید زخم ها را درمان کنند تا دشمن از مشکلات سوء استفاده نکنند.

طیبی فر ادامه داد: دشمن تنها سخن از حمله نظامی می زند ولی قدرت و شهامت مقابله با ملت ایران را ندارد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه ما از قوه قضائیه درخواست مقابله با لیدرهای اغتشاشات و آسیب زنندگان به مال و جان مردم را داریم اظهار کرد: این برخورد باید درس آموز باشد.

وی گفت: ما در حوزه فرهنگی باید چون حوزه نظامی قدرتمند شویم و جوانان را باید فرهنگ دینی آشنا شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha