شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه رشت

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با قدردانی از مردم گیلان برای حضور پرشور در راهپیمایی امروز تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امروز نشان از اقتدار انقلاب و استمرار راه شهدا و ایستادن در مقابل ظلم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر رشت با گرامی‌داشت ایام الله ۱۳ آبان که روز ۱۳ آبان یادآور تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه، شهادت دانشجویان دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی است، گفت: امروز مردم رشت با حضور پرشور و حماسی خود وفاداری خودشان را به آرمان‌های امام خمینی (ره) نشان دادند.

وی با قدردانی از مردم رشت و گیلان برای حضور پرشور در راهپیمایی امروز تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امروز نشان از اقتدار انقلاب و استمرار راه شهدا و ایستادن در مقابل ظلم است.

خطیب جمعه رشت گفت: متحد شدن کفار در حوادث اخیر به مانند اتحادشان در دوران دفاع مقدس است و هدفشان نابودی نظام اسلامی است با این تفاوت که در دوره جنگ تحمیلی در امتداد یک مرز بود اما جنگ کنونی علیه انقلاب یک جنگ ترکیبی و شناختی در عرصه میدانی و فضای مجازی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان هدف جنگ کنونی علیه ایران را بی ثبات سازی و سوریه سازی دانست و افزود: بعد از بی‌ثباتی سوریه، وقتی که جبهه النصره، داعش و گروه‌های دیگر انسان‌کش‌ها وارد سوریه شدند، هنگامی مردم متوجه این حیله شدند که یاجوج و ماجوج های تاریخ وارد کشور آنان شده و چند هزار انسان، کشته و آواره شده بودند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی بسیاری از عقب ماندگی های کشور را دل بستن به خارج از ایران دانست و گفت: هدف آمریکا از جنگ ترکیبی علیه ایران این است که دولت جدید از روز نخست تعهد داد که پیشرفت ایران، اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و معیشت مردم را به خارج از کشور گره نخواهد زد.

فلاحتی با تأکید بر اینکه سرسپردگی و لبخند کذایی به زنان را هدف قرار دادند تا اهداف شوم خود را به نتیجه برسانند، بیان کرد: رشد و شکوفایی ایران اسلامی در یک سال اخیر چشمگیر بوده از جمله آن می‌توان به ورود ایران به شانگهای، واکسینه کردن مردم در کرونا، اختراع ۶ نوع واکسن کرونا به گونه‌ای که ۱۵ کشور جهان طالب واکسن ایرانی بودند، پنج هزار مگاوات برق به شبکه منطقه‌ای و جبران بدهکاری ۴۸۰ هزار میلیارد از دولت گذشته، اشاره کرد.

امام جمعه رشت استقلال و قدرت اقتصادی ایران و ناکامی آمریکا و اسرائیل در عرصه سیاسی و اقتصادی را زمینه ساز هجوم میدانی و مجازی علیه ایران دانست و اظهار کرد: مشکلات سیاسی و اقتصادی آمریکا، اخراج از غرب آسیا و عجز در برابر سه قدرت ایران، روسیه و چین باعث شده با ترتیب دادن جنگ ترکیبی علیه ایران در برابر افکار عمومی فرافکنی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با محکوم کردن حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع) بیان کرد: ما شهدای بسیاری را این روزها تقدیم این انقلاب کردیم و این امر قلب همه ما را به درد آورده است، جمهوری اسلامی قدرتمندتر شده و این امر به دلیل خون‌های پاکی است که برای حراست از ایران اسلامی خود را فدا کردند و ایستادند تا انقلاب اسلامی پابرجا بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha