دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1052286
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۱
تصاویر/ مراسم بزرگداشت طلبه شهید آرمان علی وردی در مدرسه علمیه معصومیه قم

حوزه/مراسم گرامیداشت طلبه مدافع امنیت شهید آرمان علیوردی در مدرسه علمیه معصومیه(س) قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در مراسم گرامیداشت طلبه مدافع امنیت شهید آرمان علیوردی که در مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد، با اشاره حوادث اخیر در کشور گفت: حوادث اخیر استعداد یک بحران عظیم برای کشور را داشت و دشمن از آن بهترین بهره برداری را کرد و ما از مسئولان می خواهیم که با عوامل آشوب به شدت برخورد کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حوادث اخیر میدان سربازگیری برای دشمن فراهم بود، افزود: دشمن در حادثه اخیر گسل قومیتی و مذهبی را فعال کرده بود و تجزیه طلب ها از شمال، جنوب، شرق و غرب کشور به میدان مبارزه با نظام و انقلاب اسلامی آمده بودند.

وی ادامه داد: دشمن به خیال اینکه تیر آخر و اتمام حیات انقلاب اسلامی است با همه توان و قوا به میدان آمد و ضد انقلاب در این حوادث هیچ غایبی نداشت.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری با بیان اینکه ۱۱۵ کشور دنیا سرویس های جاسوسی علیه انقلاب اسلامی ایران دارند، خاطرنشان کرد: اغتشاشات اخیر کاملاً برنامه ریزی شده بود و مرگ مهسا امینی به دلایل مختلف تنها یک بهانه بود و اگر این حادثه نیز رقم نخورده بود به بهانه ای دیگر کشور را به آشوب می کشاندند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha