یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حوزه خواهران گیلان

حوزه/ خانم ابراهیمی دخت گفت: مدارس علمیه باید تمام تلاش خودشان را برای تربیت طلاب خواهر به کار بگیرند و در این راستا باید برنامه‌ریزی کرده و با برنامه پیش بروند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از رشت، خانم ام البنین ابراهیمی‌دخت معاون آموزش حوزه علمیه خواهران گیلان امروز در جلسه اساتید و کادر حوزه خواهران استان، ضمن بررسی مساله تعلیم و تربیت در مدارس علمیه خواهران استان گفت: مدارس علمیه باید تمام تلاش خودشان را برای تربیت طلاب خواهر به کار بگیرند و در این راستا باید برنامه‌ریزی کرده و با برنامه پیش بروند.

وی درخصوص طرح‌های ارتقایی استانی از جمله ارزشیابی‌ حین‌ تدریس اساتید، آموزش مباحثه موثر طلاب و برگزاری دوره‌های ضمن خدمت توضیحاتی ارائه کرد و افزود: اساتید مهم‌ترین نقش را در امر تربیت طلاب به عهده دارند و لازم است مهارت‌ها و دانش لازم را در این‌ خصوص کسب نمایند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران گیلان در پایان به مصوبات این نشست اشاره کرد و افزود: برگزاری نشست بعدی باید قبل از اتمام نیمسال اول باشد و همچنین مقرر شد که دوره آموزشی مهارتی ویژه اساتید در دی ماه امسال برگزار گردد.

در این نشست مسائل انضباطی طلاب، ایفای دقیق نقش تربیتی، رویکرد پیشگیرانه در مسائل منجر به وقوع تخلف در طلاب، نقش اساتید در تعلیم و تربیت، لزوم آموزش و برگزاری دوره‌های ضمن خدمت به‌ منظور ارتقای سطح دانش و مهارت اساتید مطرح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha