یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست بصیرتی

خانم ابراهیم زاده ، مدیر مؤسسه آموزش عالی فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) اردکان در نشست بصیرتی طلاب خواهر اردکانی گفت: اسلام ستیزان در طول تاریخ همواره به دنبال راهی برای تسلط بر مسلمانان هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، خانم عاطفه ابراهیم زاده، مدیر مؤسسه آموزش عالی فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) اردکان در جمع طلاب و کارکنان این موسسه آموزشی عالی با بیان این که «ای کاش به‌جای پرچم ایران من را ۱۰ بار آتش می‌زدند، چرا که ما برای سرافرازی این پرچم در هر قله‌ای ده شهید داده‌ایم»، گفت: اسلام ستیزان در طول تاریخ همواره به دنبال راهی برای تسلط بر مسلمانان و تضعیف پایه های اعتقادی آنان بودند. امروزه تفکر غرب، برای پیشبرد اهداف خود زنان جوامع اسلامی را فرشته نجات و وسیله ای برای رسیدن به اهداف خود (سرنگونی نظام اسلامی ایران) دانسته است.

وی ادامه داد: یکی از مقامات بلند پایه آمریکا در ارتباط با پوشش در ایران بیان کرده است که «هر زنِ چادری در کوی و برزن ایران، به منزله پرچم جمهوری اسلامی ایران است؛ لذا ما برای براندازی این نظام، باید حجاب را سست نماییم.»

ابراهیم زاده اضافه کرد: این سخن که حجاب زن مسلمان ایرانی پرچم مبارزه با دشمن خونخوار در همه عرصه‌های نبرد به ویژه تهاجم و قتل عام فرهنگی است با استناد به اعترافات دشمنان ملت ایران است.

برگزاری نمایش با موضوع زی طلبگی، فرزند آوری و شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل از دیگر برنامه های این نشست بصیرتی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha