یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اجلاسیه معاونین و رابطین پژوهش مدارس و دبیران کانونهای مدارس علمیه استان کرمانشاه

حوزه/ اجلاسیه معاونین و رابطین پژوهش و دبیران کانونهای مدارس علمیه استان کرمانشاه با حضور ۵۰ نفر از طلاب و اساتید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، حجت الاسلام برهان قلعه بالایی امروز در اجلاسیه معاونین و رابطین پژوهش مدارس و دبیران کانونهای مدارس علمیه استان که در محل مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه بر گزار شد، گفت: اهمیت دادن به موضوعات پژوهشی از اتلاف وقت در فضای مجازی مهمتر است.

معاون پژوهش حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه کانونهای علمی مدارس که به همت معاونت پژوهش راه اندازی شده اند، تشکل‌هایی طلبه محورند، گفت: این تشکل ها جهت ارتقاء علمی و پژوهش طلاب راه اندازی شده و اهداف بسیار خوبی دارند.

وی با اشاره به اینکه اهمیت به کانونهای علمی مدارس از ضرورت های پژوهش است، گفت: اگر کانونهای علمی مدارس مورد توجه قرار بگیرند، هم برای تقویت انگیزه طلاب بسیار مفید بوده و هم موجب عدم اتلاف وقت طلاب در فضای مجازی و باروری علمی آنها خواهد شد.

حجت الاسلام قلعه بالایی در پایان گفت: کانونهای علمی مدارس می توانند موجب احیای سنت های رایج در حوزه های علمیه، مثل تقریر نویسی، حاشیه نویسی و ... شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha