جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه/ معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور در سفر به استان قزوین ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در قزوین با مدیر حوزه علمیه استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین صبح امروز در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین ناصرشکریان امیری، گفت: حوزه علمیه استان قزوین در عرصه های مختلف یاری گر و پشتیبان اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین می باشد و می توانیم برنامه ریزی جامع و کاملی در فعالیتهای مختلف باهم داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: حوزه علمیه استان قزوین از ۷ واحد آموزشی تشکیل شده است که طلاب فاضل مشغول تحصیل هستند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: حوزه علمیه خواهران هم سالیان سال است که در استان قزوین تشکیل شده و در حال حاضر همراه با حوزه برادران تحت اشراف نماینده ولی فقیه در استان فعالیت می کنند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: طبق تفاهم نامه بین حوزه علمیه و وزارت آموزش پرورش امسال ۶۳ نفر از طلاب استان بعد از مراحل گزینشی به عنوان مربی تربیتی به مدارس اعزام خواهند شد و تعداد ۳۲۰ نفر مبلغین امین نیز جهت فعالیتهای تربیتی و فرهنگی به مدارس استان اعزام شده اند.

وی عنوان کرد: دشمنان در دوران کرونا که مدارس مجازی بودند به صورت برنامه ریزی شده از طریق فضای مجازی تأثیرات منفی فراوانی بروی ذهن برخی از نوجوانان و جوانان گذاشته اند که متاسفانه آثار نامطلوبی بر فضای جامعه داشته است.که باید با برنامه ریزی و تولید محتوای سالم در فضای مجازی این آثار منفی را از بین برد.

حجت الاسلام شکریان امیری هم در این دیدار با تبریک انتصاب مدیر جدید حوزه علمیه استان قزوین از تعامل خوب حجت الاسلام والمسلمین عرفانی با اداره کل تبلیغات اسلامی استان در عرصه ترویج فرهنگ عمومی و دینی در جامعه، تقدیر و بر تقویت همکاری ها تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: خوشبختانه استان قزوین از حضور حجت الاسلام والمسلمین عابدینی به عنوان یک شخصیت فرهیخته بهره می برد که همیشه نگاه ارزشمندی به نهادهایی همچون حوزه علمیه قزوین و سازمان تبلیغات اسلامی دارد.

حجت الاسلام یوسف پورآرین، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین نیز ضمن تبریک انتصاب مدیر جدید حوزه علمیه استان قزوین، گفت: برنامه های جامع وارزشمندی در رابطه با جهاد تبیین در دستور کار سازمان تبلیغات است که ان شاءالله با همکاری حوزه علمیه استان قزوین در آینده نزدیک اجراء خواهیم کرد.

راه های تقویت همکاری های سازمان تبلیغات و حوزه علمیه قزوین بررسی شد

راه های تقویت همکاری های سازمان تبلیغات و حوزه علمیه قزوین بررسی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha