شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رضا نوری

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری با اشاره به حوادث اخیر کشور، گفت: دشمنان با تولید محتواهای دروغ و با استفاده از رسانه‌های خود و فضای مجازی تلاش می‌کنند تا اعتقادات دینی مردم به‌ویژه نسل نوجوان و جوان ما را تضعیف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، در مراسمی که امروز یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی برگزار شد از زحمات حجت‌الاسلام محمد توسلی نژاد تقدیر و حجت‌الاسلام مسعود انصاری به‌عنوان مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه خراسان شمالی معرفی شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در این مراسم، اظهار داشت: در برخی نقاط کشور بعضی از جوانان فریب خورده به لباس روحانیت بی‌احترامی می‌کنند که باهدف تضعیف نظام اسلامی و تحت تأثیر تبلیغات به‌ظاهر دلسوزانه دشمنان انجام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمنان با تولید محتواهای دروغ و با استفاده از رسانه‌های خود و فضای مجازی تلاش می‌کنند تا اعتقادات دینی مردم به‌ویژه نسل نوجوان و جوان ما را تضعیف کنند.

وی ادامه داد: نباید فریب دشمنان و تبلیغات به‌ظاهر دوستانه آن‌ها را بخوریم، چراکه امروز دشمن در قالب جنگ نرم و با تمام امکانات خود به میدان آمده و در این جنگ نسل نوجوان و جوان ما را نشانه گرفته است.

امام‌جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: طلبه‌ها مبلغان دینی هستند که بدون هیچ چشمداشتی فرهنگ و مکتب اهل‌بیت (ع) را در جامعه تبلیغ و ترویج می‌کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری افزود: در این شرایط که طلاب و روحانیان برای تبلیغ و ترویج دین و سیره اهل‌بیت (ع) انواع و اقسام سختی‌ها را به جان می‌خرند شایسته نیست که عده‌ای با وقاحت تمام به آن‌ها بی‌احترامی کنند، چرا که این قشر دلسوز همواره مردم را نسبت به برنامه‌های شوم دشمنان آگاه کرده و در خط مقدم دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلاب بسیاری از توطئه‌های دشمنان را علیه نظام اسلامی خنثی کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: طلاب و روحانیان به‌عنوان سربازان امام زمان(عج) رهنمودهای ولی‌فقیه را در جامعه تبیین می‌کنند تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود برسند و حالا شایسته نیست که این‌چنین با هتک حرمت از آن‌ها قدردانی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha