جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
زنگ کتاب و کتابخوانی

حوزه/ همزمان با سی امین دوره هفته کتاب، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم با حضور در مجتمع آموزشی هدی، زنگ کتاب و کتابخوانی را نواخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهدی توکلیان سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم در این مراسم گفت: دوست خوب همه بچه ها کتاب است و کتابخانه های عمومی نیز کتابهای خوب را برای شما انتخاب و دسته بندی کردند و شما می توانید با عضویت در کتابخانه عمومی، بر اساس علاقه ی خودتان، کتابهای مورد علاقه تان را پیدا کنید.
وی افزود: شما همیشه با دوستان خودتان به خوبی رفتار می کنید تا از شما ناراحت نشوند؛ پس زمانی که کتاب ها را از کتابخانه امانت گرفتید نیز تمیز و مرتب به کتابخانه بازگردانید تا دوستان خوبی برای یکدیگر باقی بمانید.
توکلیان در ادامه با اشاره به اهمیت تحصیل در مرکز آموزشی هدی، وابسته به جامعة الزهرا (س) گفت: شما در مجموعه‎‌ای تحصیل می کنید که مرکز علم است و بسیاری از آنچه ما در حوزه کتاب و کتابخوانی داریم، مدیون علما و مراجع تقلیدی مانند حضرت آیت الله مرعشی نجفی هستیم که زندگی خود را در راه ترویج و توسعه کتاب و کتابخوانی وقف کردند.
وی در ادامه به دانش آموزان توصیه کرد: اینکه اکنون به راحتی چادر سر می کنیم و عبادت می‌کنیم را مدیون خون شهدای دفاع مقدس هستیم و باید با سرلوحه قرار دادن احترام به روحانیت، مراجع تقلید، پدر و مادرها و معلمان در مسیر شهدا قدم برداریم و وظیفه سنگین تربیت نسل آینده را برای ساختن کشور به خوبی انجام دهیم.
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم در ادامه دانش آموزان مجتمع آموزشی هدی را به پویش معرفی کتاب و ارسال ویدیو معرفی کتاب دعوت کرد و وعده داد تا به بهترین معرفی کتاب، جوایزی از سوی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اهدا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha