یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شهدای مشهد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پی شهادت دو تن از نیروهای بسیجی مشهد گفت: امیدوارم حماسه مردمی انقلابیون این شهر جبران کننده درد و رنج بازماندگان داغ دیده و پیگیری های دستگاه‌های اطلاعاتی و قضایی در تعقیب قاتلان مزدور اجنبی موجب تسلی و آرامش خاطر رنج دیده قاطبه بسیجیان حماسه آفرین گردد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد مقدس، آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی، با صدور پیامی در پی شهادت شهیدان بسیجی حسین زینال‌زاده و دانیال رضازاده گفت: امیدوارم حماسه مردمی انقلابیون این شهر جبران کننده درد و رنج بازماندگان داغ دیده و پیگیری های دستگاه‌های اطلاعاتی و قضایی در تعقیب قاتلان مزدور اجنبی موجب تسلی و آرامش خاطر رنج دیده قاطبه بسیجیان حماسه آفرین گردد.

متن پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به شرح ذیل است:

ولاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

خبر شهادت مظلومانه دو تن از نیروهای بسیجی، سربازان ولایت و مدافعان سرافراز امنیت که در درگیری اغتشاشات شب گذشته با عناصر آشوبگر اتفاق افتاد موجب تاسف و تاثر خاطر گردید.

بدون شک عنایت خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنافداه) پاداش رهروان راه امنیت وطن است.

بنده شهادت پر افتخار این مدافعان امنیت را به محضر مقام معظم رهبری، مردم ولایی و شریف مشهد مقدس و خانواده محترم آن شهدای بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

امیدوارم حماسه مردمی انقلابیون این شهر جبران کننده درد و رنج بازماندگان داغ دیده و پیگیری های دستگاه‌های اطلاعاتی و قضایی در تعقیب قاتلان مزدور اجنبی موجب تسلی و آرامش خاطر رنج دیده قاطبه بسیجیان حماسه آفرین گردد؛ همنشینی این عزیزان جان داده در راه خدا را با شهدای کربلا در اعلی علیین از درگاه احدیت مسئلت می نمایم.

سید احمد علم الهدی

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی

۲۷ آبان ماه ۱۴۰۱

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha