شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ فرمانده سپاه عاشورا گفت: امروز در همه عرصه ها، پیشرفت خود را مدیون بسیجیان هستیم، بسیجیانی که در راستای صیانت و دفاع از اسلام و حریم اهل بیت(ع) پیشگام هستند و جانفشانی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری حوزه از تبریز، سردار اصغر عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا امروز در اجتماع بسیجیان تبریز گفت: امروز در همه عرصه ها، پیشرفت خود را مدیون بسیجیان هستیم، بسیجیانی که در راستای صیانت و دفاع از اسلام و حریم اهل بیت(ع) پیشگام هستند و جانفشانی می کنند.

وی افزود: بسیج، مایه خیر و برکت، امنیّت، اقتدار، افتخار و یاس و ناامیدی دشمنان و مخالفین نظام و مایه امید و خوشحالی آزادی خواهان جهان به ویژه ایران است.

عباسقلی زاده خطاب به بسیجیان بیان کرد: امروز باید افتخار کنید، چراکه خداوند برایتان پرچمداری اسلام و پیروی از آزادی خواهی را عنایت داشته است و افتخار می کنیم که در راستای مبارزه با استکبار و دفاع از مظلومین در همه نقاط دنیا تلاش می کنیم و این افتخار را مدیون رهبری پیامبر گونه امامین انقلاب و بسیجیان هستیم.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) برای ایجاد ایران قوی و زمینه سازی برای ظهور، بسیج را تشکیل داد و امروز امنیت و اقتدار و پیشرفت خود را مدیون مقام عظمای ولایت هستیم.

وی تأکید کرد: اگر ولایت بالای سرمان باشد و اطاعت محض از ولایت در تمامی زمینه ها وجود داشته باشد، هیچ کس نمی تواند مشکلی برای انقلاب ایجاد کند و وقایع اخیر نتیجه تلاش دشمنان علیه کشورمان است.

اجتماع بزرگ بسیجیان تبریز همزمان با سراسر کشور به مناسبت پنجم آذر؛ سالروز تأسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل در مصلای امام خمینی(ره) کلان شهر تبریز برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha