جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حرم حضرت معصومه (س)

حوزه/ مراسم معارفی بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا جمعه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۵ تا ۱۱ آذر ۱۴۰۱ مصادف با ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و سالروز تاسیس بسیج مستضعفین از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

بر اساس این گزارش: مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، قرائت زیارتنامه حضرت معصومه سلام الله علیها بعد از نماز عصر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام ایمانی مقدم ، سه شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام سیدمحمد صادقی آرمان و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمحسن مرتضوی برگزار می شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر شنبه با سخنرانی حجت الاسلام صمدی یزدی، یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام علی کریمی، دوشنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر قائمی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم با حضور اسحاق عبداللهی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام اباذری برگزار می شود.

مراسم معارفی بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا دوشنبه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین مؤمنی، فرحزاد و حسینی قمی، سه شنبه در قالب بزرگداشت شهید فخری زاده با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی سید محسن بنی فاطمی برگزار می شود.

همچنین مراسم بعد از نماز عشاء در حرم مطهر چهارشنبه در قالب کرسی ملی تلاوت فاطمی با قرائت قرآن حامد شاکرنژاد، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی و مداحی عباس حیدرزاده، پنجشنبه در قالب محفل بزرگداشت شهدای شاهچراغ و یادبود شهید سیدفریدالدین معصومی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دارستانی و مداحی سیدعلی حسینی نژاد و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی اراکی برگزار می‌شود.

در هفته پیش رو پنجشنبه بعد از نماز صبح قرائت زیارت عاشورا با صدای حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی، پنجشنبه شب دعای کمیل با نوای سیدعلی حسینی نژاد و قرائت زیارت جامعه کبیره با نوای حجت الاسلام ناصر شهیدی، جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی و قرائت دعای حجت الاسلام والمسلمین سعید شحیطاط و جمعه عصر ساعت ۱۸:۱۵ قرائت زیارت آل یاسین با صدای مهدی قاسم زاده برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha