جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
المصطفی

رئیس دانشگاه بوعلی همدان گفت: در ارتباط با شیخ الرئیس دانشمندان بزرگ مطالبی گفته و ایشان را معرفی کرده اند گرچه در بیان عظمت و تعالی ایشان سخنان بسیاری باقی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حسین رضوان رئیس دانشگاه بوعلی همدان در نشست علمی انسان شناسی در فلسفه ابن سینا که در سالن جلسات دانشگاه بوعلی برگزار شد، گفت: این جلسه مصادف با هفته بسیج در حال برگزاری است.

وی در ادامه گفت: همدان یکی از قدیمترین شهرهای جهان محسوب می شود. قطعا این شهر مرکز تمدن بوده و دانشمندان زیادی تربیت کرده است. در ارتباط با شیخ الرئیس دانشمندان بزرگ، مطالبی گفته و ایشان را معرفی کرده اند گرچه در بیان عظمت و تعالی ایشان سخنان بسیاری باقی است.

رضوان اظهار کرد: باید دانشگاهی متناسب با شخصیت بوعلی از نظر علمی در این شهر ابراز وجود کند و با افتخار می گوییم وجود چنین جلسات علمی باعث افتخار و سربلندی دانشگاه بوعلی است.

رئیس دانشگاه بوعلی همدان ضمن معرفی این دانشگاه، بیان کرد: دانشگاه بوعلی با ۱۴ دانشکده و ۱۱ هزار دانشجو در مقاطع مختلف در حال فعالیت است و بسیاری از اساتید دانشگاه چهره بین المللی دارند و در داخل و خارج کشور شناخته شده هستند و دانشجویان در سطوح بالای علمی در حال تحصیل هستند.

وی ادامه داد: دانشگاه بوعلی در حوزه های بیولوژی علوم پایه شیمی، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی و سایر گرایش ها، دانشجویان زیادی در مقاطع مختلف در حال تحصیل دارد.

رئیس دانشگاه بو علی همدان تصریح کرد: یک از افتخارات این نهاد علمی همکاری های علمی بین المللی می باشد که با بسیاری از دانشگاه های داخل کشور و مطرح دنیا روابط اکادمیک دارد و علاقه مند هستیم با همه دانشگاه های معتبر روابط علمی و تبادلات علمی شامل استاد و دانشجو و همکاری های پژوهشی داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha