جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره پرورش خلاقیت

حوزه/ دوره مجازی «پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان» با حضور استاد احمدی فقیه در چهار جلسه، ویژه عموم بانوان علاقه‌مند برگزار می‌شود.

فهیمه الیاسی در گفت‌وگو با به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، از برگزاری دوره کوتاه‌مدت «پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان» ویژه مادران علاقه‌مند خبر داد و افزود: این دوره با حضور «خانم دکتر احمدی فقیه» برگزار می‌شود و از مجموعه دوره‌های گروه آموزشی خلاقیت و نوآوری است.

الیاسی با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از شیوه‌های متنوع در ارائه آموزش‌ها گفت: دوره‌های کوتاه‌مدت، متناسب با اقتضائات فراگیران به سه شیوه حضوری، آنلاین و آفلاین ارائه می‌شود.

رئیس اداره آموزش‌های آزاد و کوتاه‌مدت جامعةالزهرا علیهاالسلام ادامه داد: به جهت بهره‌گیری عموم مادران علاقه‌مند، دوره پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان به صورت مجازی آفلاین ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره‌ می‌توانند با مراجعه به سامانه اختصاصی مرکز به نشانی https://courses.jz.ac.ir ثبت‌نام کنند.

رئیس اداره آموزش‌های کوتاه مدت جامعةالزهرا علیهاالسلام در پایان خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی‌ سایر دوره‌های مرکز در پیام‌رسان ایتا، به آدرس https://eitaa.com/ama_jz انجام می‌شود و عضویت فراگیران در کانال اطلاع‌رسانی مرکز، ضروری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha