پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید ابراهیم رئیسی

حوزه/ رئیس جمهور با اشاره به نگاه مشترک و هماهنگ روسای قوا در زمینه «مولدسازی دارایی‌های دولت»، وزارت اقتصاد و دارایی را مکلف کرد برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در این حوزه، موضوع را با همکاری همه دستگاه‌ها تا رسیدن به نتیجه مطلوب با جدیت پیگیری کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه  از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت با اشاره به نگاه مشترک و هماهنگ روسای قوا در زمینه «مولدسازی دارایی‌های دولت»، وزارت اقتصاد و دارایی را مکلف کرد برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در این حوزه، موضوع را با همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها تا رسیدن به نتیجه مطلوب با جدیت پیگیری کند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با ابراز خرسندی از پیروزی تیم کشورمان در رقابت با تیم ملی ولز در جام جهانی قطر، از تلاش‌های مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و همچنین سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی برای کسب این پیروزی ارزشمند قدردانی کرد و افزود: این موفقیت موجب شادی ایرانیان و عامل همدلی مردم و انسجام ملی شد و امیدواریم تیم ملی کشورمان در رقابت‌ بعدی نیز این پیروزی را تکرار کند.

رئیسی همچنین با اشاره به سفر صبح امروز خود به بندر جاسک و بازدیدش از منطقه دوم دریایی ولایت از تلاش‌ها و زحمات جان برکفان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در توسعه این منطقه قدردانی کرد و آن را محصول روحیه و اندیشه جهادی و بسیجی فرماندهان و کارکنان این نیرو دانست.

تلاش مضاعف سازمان برنامه‌ و بودجه در تهیه پیش‌نویس قانون برنامه هفتم توسعه و ارائه آن به دولت از دیگر تاکیدات رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت بود که رئیسی وزرا و مسئولان همه دستگاه‌ها را مکلف کرد در این زمینه نهایت همکاری را با سازمان برنامه و بودجه داشته باشند.

رئیسی یکبار دیگر هفته بسیج را به همه ملت ایران تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد تفکر بسیجی در تمامی ارکان مدیریت کشور بویژه در دستگاه‌های دولتی بروز و ظهور داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha