جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خدمت رسانی پرستاران در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ مدیر کل اطلاعات استان لرستان در پیامی ولادت باسعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را به پرستاران زحمتکش جامعه تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، مدیر کل اطلاعات لرستان در پیامی ولادت باسعادت حضرت زینب سلام الله علیها پیام آور دشت کربلا و روز پرستار را به پرستاران زحمتکش جامعه تبریک گفت.

در من این پیام آمده است:

تاریخ انسان بر کره زمین، شاهد حضور و زندگی زنانی بزرگ بوده که تاثیرگذاری آن‌ها آنچنان به چشم آمده است که هرگز نمی‌توان عظمت و بزرگی آنان را از یاد برد.

در میان تمامی زنان آزاده جهان، یک نمونه بی نظیر وجود دارد که هرگز به یک زمان محدود نمی‌شود، بانویی که اگر نبود او و رفتار دلاورانه اش کم نظیرترین واقعه تاریخ آزادگی جهان شاید امروز دراین وسعت و به این عمق شناسانده نمی‌شد.

آری صحبت از حضرت زینب (س) است. فرزند فاطمه زهرا (س) و امام علی (ع) و همگام امام حسین (ع) ودریک کلام پیام آور عاشورا.

اینجانب به نمایندگی از سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان لرستان فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) را به تمامی آزادگان جهان به ویژه مردان و زنان مومن و پرستاران زحمت کش در عرصه بهداشت و درمان استان که خالصانه تمام وقت خود را صرف خدمت به این مردم می‌نمایند،تبریک عرض نموده و برای این عزیزان آرزوی سلامتی و سعادت دارم و از خداوند متعال می‌خواهم که ما را هرچه بیشتر با ابعاد شخصیتی آن بانوی بزرگوار آشنا سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha