جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1056735
۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
سید ابراهیم رئیسی - فرودگاه سمنان

حوزه/ معاون اجرایی رئیس جمهور از سفر حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیئت دولت به استان کردستان در روز پنجشنبه - ۱۰ آذر ماه - خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محسن منصوری روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد: در این سفر طرح مهم آبرسانی سنندج‌ افتتاح می‌شود و از این جهت سفر حجت الاسلام و المسلمین رئیسی دارای اهمیت است.

منصوری با بیان اینکه تأمین آب یکی از مشکلات جدی مردم شهر سنندج بود، اظهار داشت: با پایان یافتن ۸۰ درصد عملیات اجرایی سامانه آب شرب سنندج در یکسال اخیر، آب با کیفیت در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گفته معاون رئیس جمهور ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار این پروژه است.

منصوری ادامه داد: در جریان این سفر همچنین جلسه‌ علما و نخبگان استان کردستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین رئیسی برگزار خواهد شد و رئیس جمهور با مردم نیز دیدار می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ؟ IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    0 0
    دبیر منتخب روحانی در شورای‌عالی فضای مجازیِ رییسی گفته: جمهوری اسلامی! تمایل دارد تمامی پلفرم‌ها (اینستاگرام و واتس‌اپ و تله‌گرام و…) را باز بگذارد!! 🔴 آقای رئیسی، لطفاً به ما بگو چرا این عنصر منصوب و منسوب به حسن روحانی همچنان در این جایگاه کلیدی و حیاتی در کشور ما بر مسند قدرت است؟ 🔺چند فتنۀ دیگر در بستر فضای مجازی رها شده‌ای که این آقایان بر کشور ما تحمیل کرده‌اند، باید رخ دهد و خون چند عزیز دیگر از هموطنان‌مان باید ریخته شود تا آقایان جبهه خودی هوشیار شوند؟
  • یا للعجب!!! IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    0 0
    فضایی که رهبر حکیم و حلیم انقلاب فرمودند اگر رهبر نبودند آنجا را مدیریت می کردند، صلاح است همچنان دست کسانی باشد، که کارشناسان حزب اللهی بشدت نسبت به اون اعلان خطر کرده و می کنند؟!!!
  • قلوب الأحداث IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    0 0
    قَالَ رَسُولُ اللَّهِ (ص‏) : كَانَ‏ أَبِي‏ إِبْرَاهِيمُ‏ (ع) غَيُوراً وَ أَنَا أَغْيَرُ مِنْهُ وَ أَرْغَمَ اللَّهُ أَنْفَ مَنْ لَا يَغَارُ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ‏ ؛ (1) رسول خدا (ص)فرمود: پدرم ابراهيم خليل سخت‏ غيرتمند بود و من در اين صفت از وي پيشم، و خداوند بيني آن كه از مؤمنان در مورد ناموسش غيرت نورزد و انحصارطلبي ننمايد بخاك مذلّت سايد.