جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اعضای شبکه اراذل و اوباش مزدور موساد

حکم اعدام اعضای شبکه اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در دیوان عالی کشور تایید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، خرداد ماه سال جاری بود که روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دستگیری شبکه‌ اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی خبر داد.

این شبکه با هدایت سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اقدام به سرقت و تخریب اموال شخصی و عمومی، آدم ربایی و اخذ اعترافات ساختگی می کرد که در نهایت اعضای آن با همکاری مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات دستگیر شدند.

اعضای این باند با هدایت افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با تهیه سلاح جنگی اقدام به آدم ربایی کرده و دستمزد خود را به صورت ارز دیجیتال دریافت کرده بودند.

فیلم اعترافات اراذل و اوباش مزدور موساد

براساس مفاد موجود در پرونده، متهمان از اراذل و اوباش سابقه‌دار بودند و اعضای اصلی باند از اینکه سفارش اقدامات خود را از افرادی در خارج از کشور دریافت می‌کردند و در قبال اخذ پول اقدام به بر هم زدن امنیت کشور کرده‌اند، آگاه بوده‌اند.

همچین متهمان از نوع اقدامات ضد امنیتی و اخذ دستورالعمل‌های حفاظتی پیرامون تردد، ارتباطات و رعایت ملاحظات امنیتی از افرادی در خارج کشور، آگاهی کامل داشتند.

پس از دستگیری متهمان و طی روال قانونی پرونده و صدور احکام اولیه متهمان، پرونده برای فرجام‌خواهی به دیوان عالی کشور ارجاع شد.

پرونده در شعبه نهم دیوان عالی کشور بررسی و در نهایت رأی نهایی برای ۷ نفر از متهمان صادر شد که براساس آن متهمان ردیف اول تا چهارم پرونده، به نام‌های حسین اردوخانزاده، شاهین ایمانی محمودآباد، میلاد اشرفی آتباتان و منوچهر شهبندی بجندی به جرم همکاری اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی و آدم ربایی به اعدام محکوم شدند.

سه متهم دیگر براساس جرائمی از جمله ارتکاب جرم علیه امنیت کشور، معاونت در آدم ربایی و نگهداری سلاح به ۵ تا ۱۰ سال حبس محکوم شدند.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نیستانک IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    0 0
    سلام: موساد واقعی دلال هایی هستند که زندگی اولیه یک خانواده را تهدید میکنند و باعث طلاق جوانان مملکت میشوند. موساد واقعی دلال هایی هستند که طلا و دلار را هوایی و فردایی که نیآمده خریداری میکنند. موساد مردم برنج کیلویی صد تومن و گوشت دویست تومانی و روغن سیصد تومانی است. اگر یک پدر بیکار باشد ....
    • ! IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      0 0
      با مطرح کردن یک بزهکار بزهکار دیگر را انکار یا کوچک دیدن هم ترفند جالبیه!
  • عاشق ایران IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 1
    باید با اغتشاشگرانی که هم فضای کشور را ناامن کردند و هم در دل مردم رعب و وحشت ایجاد کردن و هم به همه ارزش های اسلام و انقلاب اهانت کردند و هم مزدور دشمنان بودند و به بدترین شکل ممکن امثال شهید روح الله عجمیان و شهید آرمان علی وردی را شکنجه کردند و به شهادت رساند و مامور پلیس را آتش زدند و قرآن سوزاندند و حجاب از سر زن ایرانی برداشتند با شدیدرین مجازات یعنی اعدام برخورد شود تا هرکس و ناکس نتواند امنیت مردم را بازیچه قرار دهد.