چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه میاندوآب

حوزه/ حجت الاسلام حسن زاده گفت: ۲۳۰ سال است که قانون اساسی آمریکا در آن کشور اجرا می شود ولی حتی یک بار هم به رای مردم گذاشته نشده است و یا عربستان سعودی اصلا با موضوعی به نام انتخابات و رای مردم بیگانه است و حرف از رفراندوم می زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حمید حسن زاده امروز در خطبه های نماز جمعه میاندوآب که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: بازخوانی سیر اغتشاشات و فتنه ها در کشور نشان می دهد که همیشه پای دشمن خارجی و در رأس آنها آمریکا در میان بوده است.

وی با بیان اینکه اغتشاشات خسارت هایی را برای کشور داشته است، افزود: دشمنان در عرصه کلان به دنبال جلوگیری از سرمایه گذاری خارجی در کشور بودند تا با ایجاد اغتشاشات در داخل کشور قدرت چانه زنی را در بیرون کاهش دهند.

امام جمعه میاندوآب گفت: این اغتشاشات در عرصه داخلی سبب خسارت به بورس، کاهش حمل و نقل در زمینه ترانزیت جاده ای و در نتیجه کاهش رشد اقتصادی، خسارت به صنعت گردشگری، به بیت المال و اموال عمومی از جمله آمبولانس ها و شهرداری ها، کسب و کارهای اینترنتی و بانک ها شد.

وی با بیان این که هدف دشمنان از اغتشاشات اخیر گرفتار کردن کشور در مشکلات بود، گفت: دشمن هزینه می کند و به دنبال این است که بی حیایی و بدحجابی را رواج دهد؛ باید انسان های دیندار و عفیف فضا و میدان را در دست بگیرند و عرصه را بر بی حجاب ها تنگ کنند و اجازه قدرت نمایی ولو در فضای مجازی به بی دین ها ندهند.

امام جمعه میاندوآب به روز قانون اساسی اشاره کرد و افزود: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، تنها قانون اساسی است که توسط انسان های متدین و دیندار تدوین شده و به رای مردم گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا و عربستان سعودی به دنبال رفراندوم در ایران هستند و حال آن که خودشان چنین امری را تا حالا تجربه نکردند،اضافه کرد: ۲۳۰ سال است که قانون اساسی آمریکا در آن کشور اجرا می شود ولی حتی یک بار هم به رای مردم گذاشته نشده است و یا عربستان سعودی اصلا با موضوعی به نام انتخابات و رای مردم بیگانه است و حرف از رفراندوم می زند.

حجت الاسلام حسن زاده تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد نادان و بی بصیرت با پول های کثیف سعودی در این زمینه نیز شبهه افکنی می کنند و باید به این مسائل پاسخ داد.

وی اظهار کرد: دشمن بداند تا آخرین قطره خون از این انقلاب و نظام دفاع خواهیم کرد تا این انقلاب به سرمنزل مقصود و هدف نهایی دست یابد.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha