دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / نشست ائمه جمعه استان قزوین

 حوزه / نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت:  بحران آب بسیار جدی است و باید این موضوع را جدی بگیریم و با جدیّت بیشتری تبیین و فرهنگ سازی کنیم و برای جلوگیری از فرونشست زمین و ;lf,n آب از حفر چاه‌های جدید جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی روز گذشته در نشست ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر امام جمعه شهر الوند برگزار شد، گفت: اکنون مشکل عدم تغییر برخی از مدیران میانی را داریم و در حالی که وزرا، استانداران و مدیران ارشد جابجا شده‌اند اما مدیرانی که در خط اول ارتباط با مردم و جامعه هستند تغییر نمی‌کنند و این مهم مانعی برای خدمت به مردم و حل مشکلات جامعه است.

وی با بیان اینکه باید بحران آب را در کشور و استان قزوین جدی بگیریم، تصریح کرد: بحران آب بسیار جدی است و باید این موضوع را جدی بگیریم و با جدیّت بیشتری تبیین و فرهنگ سازی کنیم و برای جلوگیری از فرونشست زمین و کمبود آب از حفر چاه‌های جدید جلوگیری شود.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: خدای متعال در آیه ۳۰ سوره ملک فرمودند بگو چه تصور می‌کنید؟ اگر آب به زمین فرو رود، جز خدا کیست که باز آب روان و گوارا برای شما پدید آورد؟ یعنی اگر خدای متعال این آب‌های زیرزمینی را پایین‌تر ببرد، هیچ کسی نمی تواند آب گوارا را تأمین کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اضافه کرد: این آب زیرزمینی اگر پایین‌تر برود، املاح آن زیاد و شور شده و غیرقابل شرب می‌گردد، اکنون نیز برخی از چاه‌های گرفتار این مشکلات هستند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه خداوند فتنه را ابزاری برای امتحان قرار داده است، عنوان کرد: خداوند در آیه ۱۱ سوره عنکبوت می فرماید خدا به احوال اهل ایمان داناست و از درون منافقان نیز آگاه است؛ در فتنه‌ها معلوم می‌شود چه کسی منافق و چه کسی از صمیم دل اهل ایمان است.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین با حضور در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای تأمین امنیت مردم ارائه کرد و امام جمعه قزوین با اهدای لوحی از خدمات او قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین همچنین در سفر به الوند با حضور در منزل شهید سرافراز علی‌اکبرتاروردیلو با خانواده این شهر دیدار و گفتگو کرد .

 بحران آب بسیار جدی است | از حفر چاه‌های جدید جلوگیری شود

 بحران آب بسیار جدی است | از حفر چاه‌های جدید جلوگیری شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha