شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام نادر حقیقی

حجت الاسلام والمسلمین حقیقی به ارتباط معلمان و مبلغان و آموزش و پرورش در جزیره کیش پرداخت و گفت: مدارس جزیره کیش را می‌توان با برنامه ریزی مناسب و پیگیری برنامه های تربیتی به عنوان یک الگوی موفق در بحث طرح امین مدارس به سایر شهرهای استان معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان شب گذشته ۱۴آذر ماه ۱۴۰۱ در جمع مبلغات طرح امین مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) جزیره کیش با تشکر از همراهی مدیران و معلمان به ویژه همکاری و حمایت اداره آموزش و پرورش جزیره از طرح امین اظهار داشت : طرح آموزشی و تربیتی امین در مدارس کشور با گستردگی آغاز شده است که تاکنون بیش از ۲۰هزار نفر از طلاب خواهر و برادر در قالب این طرح مشغول به فعالیت هستند و با استقبال خوب آموزش و پرورش مواجه گردید.

وی افزود: در استان هرمزگان قریب به ۱۵۰۰ نفر از مبلغان خواهر و برادر در مدارس آموزش و پرورش شهرها و روستاها مشغول فعالیت هستند.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان ادامه داد : نگاه ما در همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش باید به شکلی باشد که مبلغین و مبلغات در قامت معلم از دیگر معلمان ممتاز تر باشند و برنامه های آموزشی و تربیتی را هم تراز به دانش آموزان ارائه دهند.

به گفته حجت الاسلام والمسلمین حقیقی، دشمن در اغتشاشات اخیر به گمان واهی خود به دنبال براندازی و ایجاد نارضایتی و هجمه به قشر دانش آموزان بود اما با سد مقاومت مردمی روبرو شد.

وی با بیان اینکه ملت ایران در حوادث پر پیچ و خم این انقلاب همیشه همراهی خود با نظام و رهبری را نشان داده است، تصریح کرد: این انقلاب به برکت خون شهدا و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در برابر تمامی فتنه ها موفق و سربلند می شود.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان افزودند: ظرفیت بسیار مهمی که حضرت امام راحل با کمک آن دشمن را شکست داد و این نظام شکوهمند را بنا نهاد نیروی جوان و نوجوان جامعه بود و هم اکنون دشمن به این ظرفیت بسیار مهم در ایران اسلامی پی برده است و لذا نقطه آماج حملات خود را به سوی این قشر هدف قرار داده تا آنها را از نظام دور کند اما جوانان این سرزمین با بینش عمیق خو همیشه دشمن را نامید گردانده است.

حجت الاسلام والمسلمین حقیقی ابراز داشت: انسان ها فطرت و طینت پاکی دارند مگر اینکه دیگران آن را از مسیر اصلی خارج کنند. از این رو معلمان نسبت به هدایت و آشنایی دانش آموزان با ارزش های دینی و معنوی و یا گمراه نمودن آنها نسبت به این ارزش ها نقش بسزایی دارند.

وی با توصیه به مبلغات و مبلغین طرح امین خاطرنشان کرد: سطح تعاملات و ارتباط با جامعه هدف (دانش آموزان) را بالا برده و مفاهیم ارزشی و دینی را به شکلی عرضه کنید که سبب جذب و پذیرش آنها قرار گیرد.

مدیر حوزه علمیه هرمزگان به ارتباط معلمان و مبلغان و آموزش و پرورش در جزیره کیش پرداخت و بیان داشت: مدارس جزیره کیش را میتوان با برنامه ریزی مناسب و پیگیری برنامه های تربیتی به عنوان یک الگوی موفق در بحث طرح امین مدارس به سایر شهرهای استان معرفی کرد.

وی در پایان گفت: مبلغین و مبلغات طرح امین ضمن دغدغه مند بودن در مباحث اسلامی تلاش و همت خود را نسبت به ارتباط با خانواده های دانش آموزان نیز داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha