جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیانیه

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان یزد به مناسبت فرا رسیدن ١۶ آذر روز دانشجو بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، مدیریت حوزه علمیه استان یزد به مناسبت فرا رسیدن سالروز ١۶ آذر روز دانشجو بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بِسْمِ الله الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی): «مظهر شهامت و سرعت عملِ ملت ایران دانشجویان بودند؛ آن هم دانشجویانی که پیرو خط امام بودند، نه دانشجوی وابسته به فلان حزب سیاسی یا فلان تشکیلات گوناگون و بی‌ایمان؛ نه، دانشجویی که خط امام را قبول داشت و به آن مؤمن بود».

بی تردید نقش دانشگاه ها در فرهنگ سازی و ارتقای دانش و تکنولوژی بسیار مؤثر بوده و حضور دانشجویان انقلابی و فرهیخته و نیز دانشجویانی که دغدغه حل مسائل و پیشرفت کشور را دارند، به این مهم معنا می دهد.

حضور دانشجویان در کنار اساتید مؤمن، انقلابی و دلسوز یکی از پر ارزش ترین منابعی است که جامعه اسلامی ایران از آن بهره‌مند است، دانشجویانی که با نثار خون پاک خود طبل رسوایی رژیم منحوس پهلوی و متجاوزان مستکبر همچون آمریکا و انگلیس را در محیط مقدس دانشگاه، کوبنده به صدا درآوردند.

حوزه علمیه استان یزد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مظلوم ۱۶ آذر ۱۳۳۲ که پایه‌گذار نخستین قیامهای دانشجویان علیه مستکبرین بوده‌اند؛ روز دانشجو را به همه دانشجویان فرهیخته و با بصیرت ایرانی تبریک می‌گوید و از ایشان دعوت می‌کند، هرگز جایگاه مهمی که در آن قرار دارند را فراموش نکنند و با گام برداری دقیق در مسیر اجرای منویات ولی‌فقیه، امام‌خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خودباوری و تلاش و ارتقای علمی و اخلاقی خویش، غایت شایسته ای را برای آینده ایران اسلامی رقم زنند.

و السلام علیکم ورحمة الله

حوزه علمیه استان یزد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha