پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جشنواره ابوذر

حوزه/ مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم گفت: بر اساس درخواست اهالی رسانه قم، مهلت انتشار آثار در راستای افزایش مشارکت در هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا ۳٠ آذر ماه سال جاری تمدید شد.

داوود شمس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: بر اساس درخواست اهالی رسانه قم، مهلت انتشار آثار در راستای افزایش مشارکت در هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا ۳٠ آذر ماه سال جاری تمدید شد.

وی اضافه کرد: سازمان بسیج رسانه استان قم با توجه به فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری و مأموریت‌های مهمی که ایشان در گام دوم انقلاب برای رسانه‌ها تعریف فرموده است و همچنین با هدف تقویت کیفی تولیدات رسانه های خبری و حمایت از آثار برتر اهالی رسانه، هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را با محوریت کنگره ۶۰۹۰ شهید استان قم برگزار می کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم بیان کرد: متقاضیان شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را که در بازه زمانی اول فروردین ماه سال ۱۴٠۱ تا ۳۰ آذرماه سال جاری منتشر شده است را تا پایان آذر ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند یا از طریق پیام رسان واتساپ و ایتا به شماره ۰۹۹۳۰۹۳۶۸۵۸ بفرستند.

شمس یادآور شد: متن کامل فراخوان این دوره از جشنواره در سایت و کانال‌ بسیج رسانه قم منتشر شده است. هر یک از شرکت کنندگان‌ صرفا مجاز هستند حداکثر در دو قالب شرکت کنند و در هر قالب چهار اثر در «بخش عمومی» و همچنین چهار اثر در «بخش ویژه» ارسال کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha