چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1058884
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
اعدام نکنید

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حمید رسایی در کانال شخصی خود به موضوع «اعدام نکنید» واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حمید رسایی در کانال شخصی خود به موضوع «اعدام نکنید» واکنش نشان داد و اینگونه نوشت:

فکر می‌کنید اگر در زمان اهل بیت(ع) شبکه‌های خبری معاند امروز مثل اینترنشنال و بی‌بی‌سی بودند چه تیترهایی می‌زدند!

* حکم اعدام یک کارگر حافظ قرآن

عبدالرحمن مرادی، معروف به ابن‌ملجم، کارگر زحمت‌کش و حافظ قرآن که اخیرا نیز در آستانه ازدواج قرار داشت و در دوران نامزدی به سر می‌برد، به بهانه تلاش برای ترور امام جماعت مسجد کوفه، دستگیر و در آستانه اعدام قرار گرفته است.

خانواده عروس اختلافاتی با امام جماعت داشته‌اند. نامزد وی قطام نیز بخاطر حال روحی نامساعد و از ترس نیروهای امنیتی به مکان نامعلومی گریخته است... #اعدام_نکنید


* نگرانی‌ها از احتمال اعدام قهرمان بین‌المللی تیراندازی

حرمله بن کاهل یکی‌ از مخالفان حکومت علی‌بن ابیطالب که اتفاقا از جوانان پرشور قبیله قهرمان پرور بنی اسد نیز هست به اتهام تیراندازی به سمت اهداف متحرک، با حکم اعدام روبرو شده است!

علی بن حسین ملقب به سجاد نیز در اقدامی بی‌سابقه از این اعدام حمایت کرده است. کارشناسان هشدار داده‌اند این اقدامات وی منجر به خشونت بیشتر خواهد شد! هنوز رییس دولت، مختار ثقفی به این انتقادات پاسخی نداده و معترضان از شنیده نشدن صدایشان خشمگین هستند! #اعدام_نکنید

* شاعر و ترانه‌سرای مخالف حکومت اعدام شد

سنان بن انس، شاعر و ترانه‌سرای ضدحکومت که به بهانه مخالفت با حکومت و حضور در مهمانی شبانه دستگیر شده بود به اعدام محکوم شده است!

وضعیت سلامتی این شخص که از بیماری های متعددی نیز رنج می‌برد و یک چشمش نابیناست از سوی نهادهای بین‌المللی نگران کننده اعلام شده است.

سنان در ارتباطی که از زندان با اطرافیان خود برقرار کرده گفته که چند هفته است به او داروی چشم نداده‌اند و او را از شربت دارویی واجد درصد کمی الکل نیز منع کرده‌اند. #اعدام_نکنید


* بهت مجامع جهانی، اعدام یک نخبه علمی، خواننده محبوب، ورزشکار

نضر بن حارث که پسرخاله رهبر حکومت محمدبن عبدالله بود، پس از دستگیری و درحالی که دستانش بسته بود، به جرم خوانندگی و شعرهای انتقادی در حالی که بیمار بود و دستانش بسته بود، به سرعت اعدام شد!

نضر از معدود شاعران و خوانندگانی بود که تا مدارج بالای علمی پیش رفته بود. او هم خواندن و نوشتن می‌دانست و هم با متون علمی خارج از کشور (ایران و روم) آشنایی کامل داشت!

شاهدان عینی می‌گویند عجله در اعدام نضر به حدی بود که حتی اجازه ندادند او وارد شهر شود و در همان بیابان صفراء، پس از عملیات بدر اعدام شد. نهادهای بی‌طرف بین‌المللی از افزایش خشونت به خاطر اعدام منتقدین، ابراز نگرانی کرده‌اند! #اعدام_نکنید

و این داستان #اعدام_نکنید ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha