جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سعیدی

مدیر حوزه‌ علمیه چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام تحصیل طلبگی کارهای بر زمین مانده را بر دوش بکشید و هرجایی که کمبود حس می‌کنید همانجا پرقدرت حاضر شوید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین اسحاق سعیدی ظهر امروز در دیدار با طلاب حوزه علمیه ولایت شهرکرد با بیان این که جوهره طلبه ۵۰ سال پیش با الان یکی است و مقام همان مقام است، گفت: شما باید تاریخ و جهان را دگرگون کنید و اگر کاری را آغاز و ادامه آن را به شخص دیگری بسپارید این کار به نتیجه نمی‌رسد، یعنی اینکه کار طلبگی را آغاز نکنید و ادامه آن را رها کنید بلکه همیشه بر این باور باشید که افراد زیادی خارج از این فضا به شما نیاز دارند و منتظر نتیجه این فعالیت شما هستند.

وی ادامه داد: در ایام تحصیل طلبگی هرجایی که کمبود حس می‌کنید همانجا پرقدرت حاضر شوید.

مدیر حوزه‌ علمیه استان با بیان اینکه استمرار و دقت توفیقات به همراه دارد، گفت: مشکلات و گرفتاری‌ها انکار نشدنی هستند اما خواستن، توانستن است و پشتکار و تلاش سبب پیروزی می‌شود.

وی اظهار کرد: مخالف استاد غیربومی در استان نیستیم، اما سیاست کلان حوزه‌های علمیه این است که از اساتید بومی استفاده شود ولی در برخی شرایط از این اساتید نیز استفاده می‌شود و محدودیتی نداریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسحاق سعیدی در پایان به برخی دغدغه‌های طلاب نظیر نحوه آموزش، آزمون، مشکلات غیبت‌ها و ... پاسخ داد.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha