دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه این روزها عده‌ای بدعهدی کردند و پای نفوذ آمریکا و داعش به کشور باز شد؛ ما برای امنیت و عزت خودمان راهی جز قرارگرفتن زیر پرچم ایران اسلامی نداریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در ادامه برنامه های سفر به شهرستان کیار شب گذشته در مسجد امام حسین (ع) شلمزار در جمع اقشار مختلف مردم به حدیثی از امام باقر(ع) اشاره کرد و گفت: حضرت در این حدیث فرمودند انسان در دنیا باید از شر پنج مورد فحشا و منکر در جامعه، کم‌کاری و کم‌فروشی، ادا نشدن حقوق مالی، پیمان شکنی با خدا و ولی خدا به خداوند متعال پناه ببرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: متأسفانه ما امروز به گونه‌ای زندگی می‌کنیم که از حال همسایه خود بی‌خبر هستیم که نتیجه این بی‌تفاوتی خشکسالی و نبود باران است.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: اگر جوامع اسلامی به دین خدا عمل نکنند و پرچم طاغوت را بالای سر خود بلند کنند طاغوت نیز بر آنان رهبری می‌کند. در بین همه کشورها تنها ایران است که پرچم اسلام را بلند کرده است و دشمنی‌های طاغوت با ما کاملا مشهود است.

وی ادامه داد: راه مقابله با دشمنی‌ها این است که با پرچم اسلام و قرآن عهد شکنی نکنیم اما متاسفانه این روزها عده‌ای بدعهدی کردند و پای نفوذ آمریکا و داعش به کشور باز شد؛ ما برای امنیت و عزت خودمان راهی جز قرارگرفتن زیر پرچم ایران اسلامی نداریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به این که دشمن از فضای مجازی برای تغییر باورهای کودکان و نوجوانان ما استفاده می‌کند، اظهار کرد: دشمن قصد آسیب رساندن به انقلاب را دارد اما نمی‌تواند کاری از پیش ببرد، چرا پایه‌های انقلاب استوار است.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha