جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام حمید رفیعی

حوزه / حجت‌الاسلام رفیعی گفت: نقش‌آفرینی صهیونیست‌ها در اغتشاش‌های اخیر با پیشرفت‌های ایران اسلامی و تحولات منطقه‌ای و ژئوپلیتیکی در یک سال اخیر مرتبط است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز، در نشست با شماری از مبلغین استان، با اشاره به اغتشاشات اخیر، اظهار داشت هدف دشمنان در اغتشاشات اخیر بدبینی مردم نسبت به‌نظام اسلامی و درنتیجه تضعیف نظام اسلامی است.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان علیه نظام، افزود: دشمن با بمباران فکری و ذهنی، مطالب دروغ را در رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر می‌کند تا ذهن و فکر مردم ما را تغییر داده و آن‌ها را نسبت به بسیج، نیروهای انتظامی، مسئولان کشور و درمجموع نظام اسلامی بدبین کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اضافه کرد: برخی از افراد پول می‌گیرند تا محتوای دروغین را در فضای مجازی منتشر کرده و اندیشه و فکر مردم را تغییر دهند و در مقابل آنچه را که می‌خواهند در جامعه نهادینه کنند. بنابراین لازم است همه در مقابل چنین هجمه‌ای هوشیار بوده و در هر جایگاهی که هستیم رسالت خود را به‌درستی انجام دهیم.

حجت‌الاسلام رفیعی تصریح کرد: دشمنی و خصومت دشمنان با پیشرفت‌های نظام اسلامی مرتبط است هر چه نظام در عرصه‌های گوناگون اقتصادی، علمی، سیاسی، دفاعی و غیره پیشرفت می‌کند دشمنی نظام سلطه هم افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: بدین لحاظ پس از نمایان‌شدن شاخص‌های مثبت موتور پیشران انقلاب اسلامی در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، علمی، دفاعی و نظامی و... با همه توان به صحنه آمدند تا از رشد چشمگیر و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های فوق‌الذکر که در برخی عرصه‌ها نظام سلطه جهانی را با چالش جدی مواجه کرده بود، جلوگیری کنند.

حجت‌الاسلام رفیعی افزود: ازنظر نظام سلطه جهانی و صهیونیست‌ها، بهترین و کم‌هزینه‌ترین گزینه، برای رسیدن به این هدف، اجرای راهبرد «مرگ با هزار خنجر و هزار زخم» بود.

وی اضافه کرد: بنابراین تنها گزینه ازنظر دشمنان برای اینکه جلوی پیشرفت نظام اسلامی را بگیرند حمله نظامی و یا مشغول کردن نظام جمهوری اسلامی ایران به مسائل و بحران‌های داخلی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: ازنظر دشمنان ایران باید ضعیف باشد. لذا هیچ‌چیز به‌اندازه اغتشاش و ناامنی برای براندازی جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند ایران را در موضع ضعف قرار دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha