یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست صمیمی مدیر و معاونین حوزه علمیه تهران

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران به همراه معاونان، در جمع طلاب جدیدالورود حوزه علمیه استان تهران حاضر شده و از نزدیک با مشکلات و سوالات طلاب مواجه شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران، به همراه معاونان، در جمع طلاب جدیدالورود حوزه علمیه استان تهران حاضر شده و از نزدیک با مشکلات و سوالات طلاب مواجه شدند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق خطاب به طلاب گفت: فرصت طلبگی فرصت طلایی برای شما عزیزان می باشد که از دو بال تعلیم و تهذیب بهره برده و به مقامات بالای علمی و معنوی برسید.

وی در ادامه فرصت طلبگی را توفیق الهی خواند و گفت: با ارزش ترین عنصر در نظام آفرینش و خلقت، انبیاء الهی هستند و کسی که طلبه می شود، جانشین نبی قلمداد می شود و بهترین فرصت جوانان برای خدمت به جامعه اسلامی است.

در ادامه مراسم همه معاونان به تشریح وظایف خود در قبال طلاب و خدماتی که می توانند به آنها ارائه دهند پرداختند و طلاب نیز سوالات و ابهامات خود را از ایشان پرسیدند.

مدیر و معاونین حوزه تهران در فضایی صمیمی به گفتگو با طلاب عزیز پایه اول پرداخته و به سوالاتشان پاسخ دادند که مورد استقبال آنها قرار گرفت.

نشست صمیمی مدیر و معاونین حوزه علمیه تهران با طلاب جدید الورود + عکس

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha