چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر /تجمع بزرگ حوزویان استان قزوین با عنوان «اجتماع میثاق با ولایت» با موضوع جهاد تبیین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین در تجمع بزرگ حوزویان استان قزوین گفت: جهاد تبیین جامعه را در برابر امواج دشمنان بیمه می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی امروز در اجتماع میثاق با ولایت و جهاد تبیین که در شبستان امیرالمومنین(ع) مسجد النبی (ص) قزوین برگزارشد گفت: پیرو برگزاری اجتماع بزرگ و پرشکوه میثاق با ولایت حوزه علمیه قم در مدرسه فیضیه در آذر ماه، آیت الله اعرافی به تمامی حوزه های علمیه استان ها تأکید داشتند که اجتماع میثاق با ولایت با محوریت جهاد تبیین برگزار شود، از همین رو با هدایت ها و حمایت های نماینده ولی فقیه در استان این جلسه را تدارک دیدیم و از حضور همه در این برنامه تشکر می کنیم.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین با بیان حدیث نبوی" سَتَکونُ فِتَنٌ یصْبِحُ الرَّجُلُ فیها مُؤمِناً وَ یمْسی کافِراً الّا مَنْ احْیاهُ اللَّهُ تَعالی بِالْعِلْمِ" عنوان کرد: پیامبر اکرم (ص) در آن سال ها با علم لدنی و غیبی خود می بیند که انسان رو به رشد است، دانش و تکنولوژی به نقطه ای می رسد که اگر زمانی از مدینه تا بغداد ۶ ماه طول می کشید تا خبری برسد این اخبار در ثانیه می رسد و می دانست این تکنولوژی، بستر فضای مجازی، اطلاع رسانی و این اسباب در آینده با این وسعت و دامنه اتفاق می افتد که انتشار یک دروغ بزرگ ذهنیت جامعه تحت تاثیر قرار گیرد و در هویت ها و باورها اثرگذار باشد و حوادث غیرقابل پیش بینی را رقم بزند و این موضوع دارد اتفاق می افتد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: عنصر و عاملی که می تواند در برابر این امواج جامعه را بیمه کند و مقاومت آن را بالا ببرد، جهاد تبیین است آن هم با استفاده از ابزار روز، ورود فرهنگ غنی دین اسلام و تشیع و فرهنگ مستحکم ملت ما در فضای مجازی و تولید محتوا باید صورت گیرد و اگر آنها دروغ های بزرگ می گویند ما راست ها و حقایق بزرگ را بگوییم.

وی ادامه داد: امروز دیگر تبلیغ از جنس سنتی شاید جواب ندهد بنابراین باید به دانش رسانه مجهز شویم و پا به عرصه تبلیغ گذاریم و باید به ابزار روز مجهز شویم و علم و دانش رسانه را همراه با محتوایی کنیم که غنی و صادق است.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی با اشاره به تشییع پیکر شهدا در استان ها خاطر نشان کرد: امروز کشور و استان ها حال و هوای دیگری دارد، عطر معنوی شهدایی که با پوست و خون و استخوان ها میثاق با ولایت را به اثبات رساندند و پای کار و ولایت بودند به مشام می رسد.

دبیر شورای حوز ه علمیه استان قزوین اظهار کرد: دشمنان دست به کار شدند و جنگ احزاب، جنگ ترکیبی و شناختی راه انداختند البته تمام هزینه هایشان به باد رفته و این گردنه رو به پایان است.

تجمع بزرگ حوزویان قزوین با عنوان «اجتماع میثاق با ولایت و جهاد تبیین»

تجمع بزرگ حوزویان قزوین با عنوان «اجتماع میثاق با ولایت و جهاد تبیین»

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha