چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در شعار سال به دانش بنیان کردن بخش کشاورزی اشاره کردند، این بدان معنا است که حتما باید دانش و یافته های تحقیقاتی در سر مزرعه باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام مجید نجفی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی در نشستی با کارکنان موسسه تحقیقاتی دیم کشور گفت: زیر بنای توسعه کشور تحقیق و پژوهش است و همانطور که مقام معظم رهبری در شعار سال به دانش بنیان کردن بخش کشاورزی اشاره کردند، این بدان معنا است که حتما دانش و یافته های تحقیقاتی در سر مزرعه باشد.

وی در ادامه به برنامه دولت سیزدهم و وزارت جهاد کشاورزی در مورد اصلاح الگوی کشت و کشاورزی قراردادی اشاره کرد و نقش اساسی موسسه دیم را در این مورد بیش از پیش دانست و گفت: به خاطر خشکسالی در سطح کشور و لزوم کشت محصولات کم آب بر این موسسه در محصول استراتژی گندم می تواند نقش کلیدی داشته باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی به استفاده از نیروی انسانی کارآمد و ظرفیت های دانشگاه و رابطه کاری بین محققین و کارشناسان تأکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha