دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انسیه خزعلی

معاون رئیس جمهور در امور زنان گفت: در دولت تصمیم جدی است تا از زنان ایثارگر حمایت اساسی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست مشاوران وزرا در امور ایثارگران با حضور انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، ۵ دی در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

در ابتدای جلسه انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور با بیان اینکه بنیاد شهید کارهای خوبی در حوزه شهدا و خانواده‌هایشان انجام داده است، گفت: باید اقداماتی که در امور زنان ایثارگر و خانواده‌هایشان وجود دارد، بیشتر شود و این امر به صورت فرهنگ در جامعه درآید تا شاهد ثمربخشی آن باشیم. البته پر واضح است باید اعتباراتی خاصی نیز برای حمایت از زنان ایثارگر و خانواده‌هایشان در نظر گرفته شود؛ اقدامی که در این دولت در حال پیگیری است.

قاضی زاده هاشمی نیز در این مراسم بیان کرد: جلسات خوبی بین معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و بنیاد شهید برگزار شده است؛ تمام این جلسات پیرامون شهدا و امور ایثارگران است، چون می‌خواهیم هر آنچه از دستمان برمی‌آید، انجام دهیم هر چند ممکن است نقاط ضعفی وجود داشته باشد، ولی می‌توان با هم‌اندیشی، بسیاری از آن‌ها را پوشش داد.

وی با بیان اینکه در جامعه غربی خانواده از بین رفته است، گفت: در سنتی‌ترین کشورهای اروپایی هم دیگر خانواده جایگاهی ندارد و زندگی‌ها به شکل انفرادی درآمده است، برای چنین جامعه‌ای چه آینده‌ای می‌توان متصور شد؟.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان اعلام کرد: کارویژه انقلاب اسلامی روی خانواده متمرکز است زیرا به واسطه خانواده می‌توانیم نسل سالم تربیت کنیم. ان‌شاءلله در دولت آقای رئیسی بتوانیم کمبودهای گذشته را جبران کنیم.

در انتهای مراسم معصومه شهلایی مشاور امور ایثارگران معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تصریح کرد: زمان برگزاری این جلسه را به این دلیل دی‌ماه انتخاب کردیم که در این ماه مناسبت‌های ویژه‌ای قرار دارد. برای مثال ۴ دی شهادت حضرت فاطمه(س)، نهم دی حماسه بزرگ مردم ایران، ۱۳ دی شهادت حاج قاسم و ۲۳ دی میلاد حضرت فاطمه(س) و میلاد حضرت امام(ره) است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha