شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ جمع دفاع از حریم حجاب و عفاف و دسته عزای بانوان انقلابی استان قم

حوزه/ نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: همواره دشمنان این نظام اسلامی هجمه های خود را بر دو رکن ولایت و حیا عفاف حجاب که بقای انسانیت و اسلامیت است وارد می کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری در تجمع و راهپیمایی بزرگ بانوان استان قم در پنجم دی ماه، با بیان اهمیت دفاع از ولایت و عفاف و حیا و حجاب آن را یک امر لازم دانست.

وی با اشاره به حدیث سلسلة الذهب و تأکید بر عبارت اَنا مِن شُرُطِها آن را نشانه تبعیت از ولی زمان خود بیان کرد.

وی در ادامه ضمن اشاره به صحبت های شهید آوینی که گفت زمانه عجیبی است برخی مردمان امام گذشته را عاشقند نه امام حاضر را زیرا امام گذشته را هرگونه بخواهند تفسیر می‌کنند و امام حاضر را باید فرمان ببرند، افزود: نقش امام حاضر مانع انحراف و خارج شدن از مسیر است.

‏وی خاطر نشان کرد: حیا و عفت حضرت زهرا سلام الله علیها حتی در زمانی که در بستر بودند اما ما ناراحت و نگران تابوت که بعد از شهادت در آن قرار می گرفتند بودند چگونه در مملکت اسلامی و زهرایی کسانی خود را مسلمان و شیعه می دانند، اسم ائمه را بر زبان جاری می کنند و آسیب به آرمان‌های زهرایی می زنند و دل حضرت زهرا را خون می کند.

حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری در ادامه گفت: حیا از ابتدای خلقت تا به امروز عامل ارزش و بی حجابی عامل عذاب بوده است و همانگونه که در زندگی اقوام گذشته مشاهده می کنید هرچه به سمت جلو می رویم فهم و شعور انسان تکامل یافته یکی از مصادیق آن حجاب است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن تشکر از تحصن کنندگان حرم های حضرت معصومه (سلام الله علیها)، امام رضا (علیه السلام ) و حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) که حساسیت خودشان را اعلام کردند افزود: باطن جامعه زنان ما اکثریت با حجاب هستند به افرادی که تحت تأثیر رسانه های بیگانه و جهل و نادانی و بی باوری از مسیر منحرف شدند محدود و ناچیز هستند و دلیل به چشم آمدن این عده‌ای محدود، ولگردی آنان است که با تبرج و خودنمایی خیابان ها خودشان را به نمایش میگذارند.

وی با بیان آثار بردگی در غرب به شکلی که زن بعد از ازدواج نام مستقل ندارد یا در دهه های قبل ارث به آن تعلق نمی گرفت و در صورت مرگ همسر، زنده با شوهر دفع می شدند اظهار کرد: چطور همین جامعه که اینگونه تاریخ سیاهی دارد امروزه حرف از حقوق زنان در ایران می زنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اعلام بیزاری از آنانی که حجاب را به سخره می‌گیرند بدن های بی ارزش و کالاهای بی مشتری خودشان را در معرض حراج دید های ناپاک حیوانات انسان نما قرار می دهند افزود: به همه آنان هشدار می دهیم که تا آن گوهر انسانیت در درون شما نمرده است به سمت عفت و انسانیت بروید.

حجت الاسلام و المسلمین ذو النوری نماینده مجلس شورای اسلامی ایران تأکید کرد: در مجلس شورای اسلامی با دغدغه‌مندی کامل پیگیر مسائل هستند و موضوع حجاب رها نخواهد شد، چون حجاب حکم خداست و هیچ مسئول و نماینده حق عقب نشینی از آن را ندارد و هر مسئولین نسبت به حدود الهی بی اعتنا باشد در جامعه اسلامی صلاحیتی برای باقی ماندن ندارد.

وی گفت :مسئولین موظفند به ویژه نیروهای انتظامی و قوه قضاییه که با اجرای طرح ناظر یک تا ناظر چهار و همچنین اعمال این واجب الهی از روش‌های مختلف در ادارات و بانک ها و سازمان ها زیر مجموعه های قوای سه گانه. که اگر آن محدوده که مربوط به نظام و دستگاههای مربوطه است کنترل کنیم جامعه هم قابل کنترل می شود و بساط بی‌حیایی جمع می‌شود.

وی در پایان افزود: از قوه قضائیه می‌خواهم که چون نماد قهاریت نظام اجرای قوانین است در این مورد وارد شود و اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر و هم به عنوان مدعی الحقوق است برخورد با ناهنجاری ها کند و حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha