یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه در تماسی با فرمانده انتظامی استان قم، حادثه پیش آمده برای دو طلبه را پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در تماسی با سردار میر فیضی فرمانده انتظامی استان قم، حادثه پیش آمده برای دو طلبه را پیگیری کرد.

وی در این تماس ضمن اطلاع از حال این دو طلبه، خواستار بررسی  دو حادثه پیش آمده برای آنان و برخورد قانونی با مباشرین و مسببین آن شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جد IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    4 0
    پیگیری جدی و قاطع می خواهد
  • هشدار IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    1 0
    در بدنه نیروی انتظامی وجود یک عنصر خائن هم ...
  • . IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    2 0
    خائنان نفوذی بایستی از نیرو اخراج شوند، تعارف بردار نیست.
  • مشهدی IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    2 0
    قم و مشهد دوشهرمذهبی و اصلی ترین شهرهای مذهبی ایران متاسفانه بیشترین جرائم خشن علیه روحانیت و ماموران را در اغتشاشات داشتن ،واقعا تعجب برانگیزه و باید موشکافی بشه چرا؟حالا زاهدان و کردستان بحثش جداست ولی از قم و مشهد ملت انتظار دیگه ای دارن مگراینکه مردم این شهرها هم از عملکرد و سبک زندگی روحانیون و بسیج و سپاه عصبانی باشن
  • مادر بچه ها و معلم مدرسه IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    2 0
    معلم،پزشک پولیس خائن هم داریم وباید پالایش شوند
  • علیرضا IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    1 0
    پلیس باید توجیه و یا خود پلیس تنبیه شود ، و در همان محل ادب شود
  • reza IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    3 0
    بازم فقط حرف
  • reza IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    0 0
    وقتی برای عوامل تشکیل پرونده داده شد بیاید صحبت کنید
  • خواهر گلم برادر عزیزم! IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    1 0
    لعنت خدا بر تجزیه طلب مرگ بر مخل امنیت آتش بر آشوبگر نفرین به دشمن خاک و مردم ایران شرم بر هر دیکتاتور فکری که تنها منطقش اینه که من بی دین هستم همه باید شبیه من بشند.. اما عزیزان بزرگواران اساتید سروران گرامی فکر نمیکنید زمان آن رسیده و چه بسا دیر هم شده که اگه تیرآهن به چشم دیگری میکنیم یه سوزن ته گرد هم به دست خودمون بزنیم و دست از فرافکنی و سفسطه برداریم و فقط دنبال گردن اینو اون حواله کردن نباشیم این روش کهنه و نخ نماست لا بلا تلا دیگه جوابگو نیست و کمتر کسی اقناع میشه، وجدانا اگه دغدغه خاک و ناموس و امنیت و اعتقادات رو داریم و نقش بازی نمیکنیم به فکر پاک کردن صورت مسئله نباشیم بخدا فرش این خونه بحدی متورم شده از بس زیرش اشغال جارو کردیم و اومده بالا و دیگه کله هامون داره میخوره به سقف... یکم تدبر یکم انصاف یکم انسانیت یکم بصیرت یکم درک متقابل..چرخه خشونت باید توی این مملکت قطع بشه تا وقتی من تورو بزنم تو بخوای انتقام بگیری بعد من جواب انتقام تورو بدم دوباره تو تلافی کنی بعد بچه من بیاد از تو و بچه تو تقاص خون پدرشو بگیره،بعد نوه تو از نوه من خونخواهی کنه!!! تا کی ؟؟ چه بخواهیم چه نخواهیم افکار و اعتقادات مختلف تو هر جامعه ای وجود داره باید یاد بگیریم درکنار هم زندگی کنیم و هر کس به هر باوری که داره مسیر زندگی خودشو ترسیم کنه..اگه هر کسی اراده کنه اعتقاد خودشو بجای بیان منطق و استدلال و گفتگوی محترمانه از راه تهدید و کشتن و زدن و گرفتن و شکنجه و تحقیر و توهین و هتک حرمت و بی احترامی کردن و اتش زدن... به دیگری تحمیل کنه،نه تنها طرف مقابل به سمت ایدولوژی مد نظر وی جذب نمیشه بلکه یک فرد صرفا دگر اندیش رو تبدیل به یک خصم و دشمن می‌کنه و به هر طریقی فقط میخواد طرف مقابل رو به زیر بکشه...بفرض موفق شد ،حالا اون اراده میکنه اندیشه خودشو بچپونه تو کله مقلوب و دقیقا با توسل به همون ابزاری که برعلیه خودش استفاده شده!! پس از مدتی گروه مقلوب سعی می‌کنند بر دسته قالب چیره بشوند و..!!این رفت و برگشت تا قیام قیامت میتونه ادامه پیدا کنه و رفته رفته نزاع و درگیری به حدی آنها را ضعیف و مستهلک میکنه که در عمل هیچ رمقی باقی نمی‌گذاره و خودشون و نسل های آتی و سرزمین و باورها و آرمان هاشون مضمحل و نابود میشه...🥺 امیدوارم هرگز چنین آینده تاریک و وحشتناکی رخ نده..🌹🙏
    • انحراف موضوع ممنوع IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      0 0
      کی گفته بحث اعتقاداته؟ کجای دنیا وقتی میخان کسی پایبند قانون باشه، به سرباززننده اجازه دلبخواهی میدن؟
    • دزدی مطلقا قبیح IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
      0 0
      سرقت تنها مالی نیست، حیثیت و آبروی دیگران بردن از طریق دلربایی و ... هم سرقت است
  • رضا IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    2 0
    سلام و عرض ادب وقتی از ماجرا کامل و دقیق اطلاع نداریم قضاوت عجولانه نکنیم. شاید هر کدام تا حدودی و به نحوی اشتباه داشته باشند. باید بررسی شود و مطابق قانون برخورد شود نه بیشتر . نیروهای انتظامی خوش رفتار و دلسوز کم نداریم. از آمر به معروف و ناهی از منکر حمایت همه جانبه بشود.